//
کدخبر: ۳۵۵۱۲۶ //
احمد نجفی

ازدواج احمد نجفی با بانوی اوکراینی/۲۰ سال اختلاف سنی با آقای بازیگر + عکس

احمد نجفی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بانویی اوکراینی که ۲۰ سال از خودش کوچکتر است ازدواج کرد.

ازدواج احمد نجفی با بانوی اوکراینی/۲۰ سال اختلاف سنی با آقای بازیگر + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد نجفی (زاده ۲ فروردین ۱۳۲۷ خرمشهر) بازیگر سینما و مجری برنامه تلویزیونی اهل ایران است.

دریا همسر اوکراینی _روسی احمد نجفی است که در حدود 20 سال با احمد نجفی اختلاف سن دارد و زمانی که 21 ساله بود بعد از آشنایی با احمد نجفی زندگی مشترکش را در کنار او آغاز کرد.

33b4452d-1f50-484e-82ca-80feb3741943

بیوگرافی احمد نجفی

احمد نجفی مجری و بازیگر کشورمان در سال ۱۳۲۷ در حالی که خاندان وی از شوشتر به خرمشهر کوچ کردند در سال ۱۳۲۷ در این شهر به دنیا آمد. احمد نجفی از بازیگران برجسته ی کشورمون هستند که علاوه بر بازیگری به حرفه ی مجری گری نیز دستی داشته اند،ایشان برای مدت زیادی مجری برنامه ی صندلی داغ بودند که از شبکه ی دوم سیما پخش می شد،دارای چهره ای جذاب و صدایی گرم هستند.

مسئولیت های احمد نجفی

او تأسیس شرکت پخش فیلم در آمریکا در سال ۱۹۷۶ را بر عهده داشت. او معاون مدیر شبکه دوم سیما در سال ۱۳۵۸ و مسئول پخش در تل فیلم و مدیر دفتر نمایندگی تلویزیون در قاره آمریکا و قائم مقام مدیرعامل شرکت کارگاه آزاد فیلم به مدیریت مسعود کیمیائی بوده. اوتأسیس دفتر هفتمین هنر به همراه ناصر تقوائی را بر عهده داشته است.

احمد نجفی

فعالیت های احمد نجفی

شروع فعالیت وی در سینما با دستیاری کارگردانی و همکاری در تدارکات و دکور فیلم غزل به کارگردانی مسعود کیمیائی در سال ۱۳۵۵ بوده است. با با بازی در فیلمی از مسعود کیمیائی به سینما آمد. در دندان مار چندان موفق نبود و حتی بسیاری از منتقدان بازی او را یکی از ضعف‌های دندان مار به حساب آوردند.

اما بازی بسیار خوبش در گروهبان همه حساب‌ها را به هم ریخت. جنس بازی او شاید مورد پسند بسیاری از کارگردان‌ها نباشد، اما بازی او در فیلم‌های پناهنده، هتل کارتن و در نهایت بازی او در فیلم سگ کشی قابل قبول و پذیرفتنی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان