//
کدخبر: ۳۵۵۱۰۳ //
نیکی کریمی | رابرت دنیرو

تصویری از نیکی کریمی بدون میکاپ در کنار رابرت دنیرو

نیکی کریمی تصویری بدون میکاپ از خودش را در کنار رابرت دنیرو منتشر کرد.

تصویری از نیکی کریمی بدون میکاپ در کنار رابرت دنیرو
به گزارش فرتاک نیوز،

نیکی کریمی (متولد ۱۹ آبان ماه ۱۳۵۰، تهران) هنرپیشه، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است. نیکی کریمی تا به حال در چند جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته است. نیکی کریمی با کسب چهار جایزه از جشنواره های مختلف بین المللی یکی از موفق ترین بازیگران ایرانی از نظر تعداد جوایز جهانی بوده است.

نیکی کریمی | رابرت دنیرو

نیکی کریمی به تازگی عکسی منتشر کرد که او را در کنار بازیگر مطرح و پرطرفدار آمریکایی، رابرات دنیرو نشون می‌دهد خانوم بازیگر مدتی است که به عنوان داور برای جشنواره ترایبکا در آمریکا انتخاب شده است و سرپرستی این فستیوال را شخصِ رابرت دنیرو بر عهده دارد و نیکی خانوم هم با انتشار این عکس نشان داد که حسابی در دنیا شناخته شده است.

ولی نکته جالب درباره این عکس چهره ذوق زده و بدون میکاپ خانوم بازیگر است که برای خیلی از طرفدارنش غیر طبیعی بود. چون نیکی کریمی در بسیاری از جشنواره‌ها با میکاپ‌های غلیظ و لباس‌های جورواجور و چشم‌گیر حاضر میشد و اینکه تصمیم گرفته  در این فستیوال اینطور ساده و باحجاب باشه، واقعا جای تعجب داره!

نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی( niki karimi) (متولد ۱۹ آبان ماه ۱۳۵۰، تهران) هنرپیشه، کارگردان، مترجم و عکاس ایرانی است. نیکی کریمی تا به حال در چند جشنواره جهانی فیلم به عنوان داور حضور داشته است. کریمی با کسب چهار جایزه از جشنواره های مختلف بین المللی یکی از موفق ترین بازیگران ایرانی از نظر تعداد جوایز جهانی بوده است.

نیکی کریمی از دوران دبستان بازی در گروه‌های کوچک تئاتری را آغاز کرد. اولین نقش سینمایی اش را در سال ۱۳۶۸ در فیلم« وسوسه» به کارگردانی جمشید حیدری به دست آورد. ولی نخستین حضور جدی اش را میتوان در فیلم« عروس» به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ دانست. نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب را اولین ستاره های سینمای ایران بعد از انقلاب می دانند. بعد از آن، نیکی کریمی در دو فیلم مهم از داریوش مهرجویی به نام های« سارا» و« پری» ایفای نقش کرد. در سال ۱۳۷۱ بازی در فیلم« سارا» ( اقتباسی از« خانه عروسک» اثر هنریک ایبسن) توانست برای او جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستین و نانت را به ارمغان بیاورد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان