//
کدخبر: ۳۵۴۹۴۲ //
مرجان محتشم | عادل فردوسی پور

ازدواج مرجان محتشم عادل فردوسی پور!!!؟ / پشت پرده ماجرا چیست؟! + جزییات

شایعه ازدواج عادل فردوسی پور با مرجان محتشم !!!

ازدواج  مرجان محتشم عادل فردوسی پور!!!؟ / پشت پرده ماجرا چیست؟! + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

عادل فردوسی‌ پور مجری و تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ ۹۰ بود. عادل فردوسی پور ازدواج کرده است و متاهل می‌باشد.  عادل فردوسی پور کار رسانه‌ایِ خود را با روزنامه‌نگاری در روزنامه ابرار ورزشی آغاز کرد.

عادل فردوسی پور ازدواج کرده و متاهل می‌باشد اما تا کنون عکسی از همسرش کسی ندیده است و عکسی از او و همسرش منتشر نشده و خبری از هویت و عکس همسر عادل فردوسی‌ پور در جایی منتشر نشده است. قبلاً شایعه ای مبنی بر ازدواجش با مرجان محتشم منتشر شد که تکذیب شد و این خبر متاسفانه توسط کانال های و پیج های زرد در حال انتشار می باشد.

بیوگرافی عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در مهر ماه 1353 در شهرآرا تهران زاده شد. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. عادل دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد .

عادل فردوسی پور دوره راهنمایی را در مدرسه طالقانی گذراند و چهارسال دبیرستان را به مدرسه البرز رفت و با معدل ۱۸ دیپلم گرفت.

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور علاقه زیادی به نشریات ورزشی داشت؛ تمام امید و آرزویم مجله "دنیای ورزش" یا "کیهان ورزشی" بود که هر هفته برای بدست آوردنش کلی تلاش می کردم. خانواده عادل فردوسی پور اهل فوتبال نیستند، عادل در این باره گفته است که "هضم این موضوع که من فوتبال را دوست دارم برای خانواده ام بسیار دشوار بود، با التماس پدرم چند باری مرا به استادیوم برد، اما موضوع آن بود که آنها اصلا به فوتبال علاقه ای نداشتند."

عادل فردوسی پور،همزمان با آغاز دوره دبیرستان به دلیل علاقه فراوانی که به زبان انگلیسی داشت به یادگیری زبان پرداخت. با ورود به دانشگاه شریف در رشته مهندسی صنایع، توانست یادگیری زبان انگلیسی را نیز ادامه دهد و در سال سوم دانشگاه انگلیسی را بخوبی فرا بگیرد. عادل فردوسی پور تحصیل را در دانشگاه شریف تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته صنایع ادامه داد و در همان دانشگاه به تدریس زبان تخصصی مشغول شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۹۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان