//
کدخبر: ۳۵۴۶۷۴ //
سپند امیر سلیمانی | کمند امیر سلیمانی

تبریک متفاوت تولد سپند امیرسلیمانی به خواهرش کمند + عکس

سپندامیر سلیمانی با انتشار پیامی در اینستاگرام، تولد کمند خواهر بازیگرش را تبریک گفت.

تبریک متفاوت تولد سپند امیرسلیمانی به خواهرش کمند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سپند امیرسلیمانی (زاده ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سپند امیرسلیمانی همچنین برادر کمند امیرسلیمانی (بازیگر) و پسر سعید امیرسلیمانی (بازیگر) می‌باشد.

سپند امیر سلیمانی | کمند امیر سلیمانی

بیوگرافی سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی متولد 28 آذر 1356 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.بیوگرافی سپند امیرسلیمانی بازیگر و همسرش + زندگینامه

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد عاشق نوازندگی و موسیقی است ، پدرش و خواهرش از چهره های بنام سینما و تلویزیون هستند.

سپند امیر سلیمانی

خانواده

سپند در یک خانواده چهار نفره در تهران بدنیا آمد ، پدرش سعید امیر سلیمانی و خواهرش کمند امیر سلیمانی از بازیگران مشهور تلویزیون می باشد و مادرش خانه دار است.

از موسیقی تا رشته بازیگری!

بخاطر پدرش از 4 سالگی وارد تئاتر شد و شروع به نمایشنامه خوانی کرد بعدا به سمت موسیقی رفت و بصورت جدی تنبک و دف می نواخت.

مدتی گیتار می زدم و چند سالی مدرس موسیقی هم بود تا اینکه می گوید در دانشگاه رشته موسیقی انتخاب کردم اما نمی دانم چرا جواب کنکور قبولی در گرایش بازیگری بود!

ماجرای ورود به سینما

از کودکی در تئاتر های مختلف به همراه خواهرش بازی میکرده ولی اولین بار به صورت حرفه ای در سال 1370 وقتی 14 ساله بود نقش کوتاهی با پدرش در سریال دندان طلا ایفا کرد و در سال 1380 با فیلم نان ، عشق ، موتور 1000 پایش به سینما با شد.

ی گوید با ابوالحسن داوودی کارگردان فیلم سال ها قبل در تله تئاتری همکاری کرده بودیم که روزی از من خواست تا برای بازی در فیلم حدیدش تست بدهم.

متنی داد و گفت بخون ، چند خطی که فیلمنامه را خواندم گفت بس است ، با خودم گفتم که حتما در تست رد شده ام ، اما دو روز بعد برای بستن قرار داد با من تماس گرفتند.

نخستین سریال

در سال 77 تجربه کوتاهی را با سریال بگذار آفتاب برآید ، بدست آورد سپس در سریال آسمان همیشه ابری نیست سال 89 ایفای نقش کرد و در شب های برره سال 84 نیز حضور داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان