//
کدخبر: ۳۵۳۴۰۳ //
کتایون ریاحی | سعید پور صمیمی

کتایون ریاحی از تجاوز جنسی سعید پور صمیمی پرده برداشت + تصاویر شرم آور

استوری عجیب و باورنکردنی کتایون ریاحی !!

کتایون ریاحی از تجاوز جنسی سعید پور صمیمی پرده برداشت + تصاویر شرم آور
به گزارش فرتاک نیوز،

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر است. کتایون ریاحی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می باشد. کتایون ریاحی از ۱۶ سالگی هم درس می خوانده و هم به عنوان معلم حق‌ التدریس در آموزش و پرورش تدریس میکرد و همچنین در کنار آن در یک تولیدی لباس نوزاد هم کار می کرده است.

c2761400-9ebb-45ab-83eb-402fe8990af9

a8d33e8f-a68c-41f7-94e6-6a0b9aef7310بیوگرافی کتایون ریاحی:

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی۱۳۴۰، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس می باشد. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

از 16 سالگی هم درس می خوانده و هم به عنوان معلم حق‌ التدریس در آموزش و پرورش تدریس میکرد و همچنین در کنار آن در یک تولیدی لباس نوزاد هم کار می کرده است.

کتایون ریاحی کار خود را با نویسندگی برای کودکان آغاز کرد و اولین بار در فیلم «خبرچین» جلوی دوربین سینما رفت اما این فیلم با مشکل مواجه شد و در نیمه‌راه متوقف شد. او برای دومین حضور خود در سینما برای فیلم «پاییزان» انتخاب شد اما این فیلم هم موفق نبود و  نتوانست استعداد خود را شکوفا کند. 

کتایون ریاحی پس از چند تجربه ناموفق در فیلم «پدرسالار» در کنار بازیگرانی  همچون محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، خسرو شجاع زاده، سیامک اطلسی، جمیله شیخی، کمند امیرسلیمانی و ...  در سال ۱۳۷۴ حضور پیدا کرد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به محبوبیت برسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان