//
کدخبر: ۳۵۳۲۳۵ //
فقیهه سلطانی

تبریک تولد فقیهه سلطانی به همسر فوتبالیستش + عکس

فقیهه سلطانی با انتشار تصویری از همسر فوتبالیستش تولدش را تبریک گفت.

تبریک تولد فقیهه سلطانی به همسر فوتبالیستش + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. فقیهه سلطانی 29 مرداد سال 1353 در همدان متولد شد. فقیهه سلطانی در خانواده ای پرجمعیت متولد شد. فقیهه سلطانی بازیگری سینما را از سال 1373 با بازی در فیلم «روسری آبی» ساخته ی رخشان بنی اعتماد آغاز کرد.

فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی در اردیبهشت ۹۴ با جلال امیدیان فوتبالیست اصفهانی ازدواج کرد، جلال امیدیان سابقاً یکبار ازدواج کرده بود و یک دختر نوجوان نیز دارد، جلال امیدیان متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در اصفهان فوتبالیست است او سابقه بازی در مس کرمان، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان را دارد.

فقیهه سلطانی به مناسبت تولد همسرش نوشت :

بهار وجودت جاودان

بیوگرافی فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی فرزند آیت الله سلطانی متولد ۱۳۵۳ بوده و فارغ‌التحصیل «رشته ادبیات نمایشی» از دانشگاه آزاد اسلامی است. سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. او بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساختهٔ رخشان بنی‌اعتماد آغاز کرد. او در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم پرکارترین بازیگر بود و بازی اش در صورتی اوج هنرنمایی او بود. 

فقیهه سلطانی

ازدواج  فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی در اردیبهشت ۹۴ با جلال امیدیان فوتبالیست اصفهانی ازدواج کرد،جلال امیدیان سابقا یکبار ازدواج کرده بود و یک دختر نوجوان نیز دارد،جلال امیدیان متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در اصفهان فوتبالیست است او سابقه بازی در مس کرمان، پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان را دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان