//
کدخبر: ۳۵۳۰۰۶ //

اگه شناختی جایزه داری!/ این خانم کوچولو و باوقار کدام بازیگر مطرح زن ایران است؟ + عکس

به نظر شما تصویر زیر متعلق به کودکی کدام یک از خانم های بازیگر ایرانی است؟

اگه شناختی جایزه داری!/ این خانم کوچولو و باوقار کدام بازیگر مطرح زن ایران است؟ + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

این عکس متعلق به خانم شبنم مقدمی بازیگر توانا ، محبوب و بی حاشیه ایرانی است.

627b3c61dbb8b

شبنم مقدمی متولد 3 فروردین 1351 در تهران است . شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون است. شبنم مقدمی فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی می باشد که چند ترمی پرستاری خوانده و حالا شبنم مقدمی عاشق شعر و رمان بوده و همسرش هم بازیگر است.

شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی:

شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته اموزشگاه ازاد بازیگری امین تارخ است. شبنم مقدمی دو ترم هم پرستاری خوانده است ولی به دلیل عدم علاقه تغییر رشته داد، وی عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن هم دارد.

وی فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه" خانه ی کاغذی" به کارگردانی شهرام کرمی شروع کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی مانند" هفت شنبه"،" خط خطیم،" کبوتری ناگهان" و" هفت ترانه" را داراست. وی به موازات فعالیت های رادیویی خود کار بازیگری در سینما را با فیلم" زخمی"( کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) شروع نمود

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی هنرپیشه توانمند و خوب کشورمان اول در مدرسه فیلمنامه نویسی حوزه هنری، زیر نظر بهترین اساتید فن، فیلمنامه نویسی آموخت و فعالیت در عرصه بازیگری را با گروه تئاتر شایا شروع کرد. بعد از آن بطور جدّی تر به اموزشگاه بازیگری آقای امین تارخ رفت و در آن جا لنز و بازی در برابر دوربین را شناخت.

خانواده شبنم مقدمی:

شبنم مقدمی در خصوص خانواده اش اینطور میگوید :پدر و مادرم آدم های روشن فکر زمانه خودشان و تحصیل کرده بودند مادرم در دانشگاه کشاورزی کار میکرد و پدر مرحومم مهندس برق بود یک برادر هم به نام بهنام دارم.

ازدواج شبنم مقدمی:

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در سال 1383 با علیرضا آرا ( هنرپیشه و کارگردان ایرانی، متولد سال 1354 در تهران) ازدواج نموده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۰۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان