//
کدخبر: ۳۵۲۷۰۴ //
پژمان جمشیدی

سورپرایز پژمان جمشیدی برای همسرش / جشن تولدی رویایی برای خانم بلاگر + عکس

سورپرایز باورنکردنی پژمان جمشیدی برای همسرش !!!

سورپرایز پژمان جمشیدی برای همسرش / جشن تولدی رویایی برای خانم بلاگر + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان است. پژمان جمشیدی متولد 10 شهریور 1356 در تهران است. پژمان جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد. پژمان جمشیدی در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.

پژمان جمشیدی که حضور فوق‌العاده موفقی در دنیای سینما داشته و اینروزها با نمایش آن سوی آینه روی صحنه تئاتر حضور دارد، سوژه خبر بسیار مهمی بود که دیشب در برنامه خندوانه به صورت مستقیم و غیرمستقیم اعلام شد.

آنهایی که این برنامه را دیدند، حتما متوجه آن بخش از صحبتهای سام درخشانی زوج هنری جمشیدی شدند که خبر نامزدی دوست صمیمی‌اش را اعلام کرده است. گویا جمشیدی چند ماه قبل نامزد کرده و احتمالا طی چند هفته آینده به صورت رسمی این موضوع را اعلام خواهد کرد.

همسر بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، مثل او اهل دنیای هنر و حتی ورزش و فوتبال نیست ولی گویا یکی از فعالان حوزه اینستاگرام است که صفحه ای بالای ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان اقتصادی تبلبغات هم هست.

عکس زیر متعلق به نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی می باشد.

پژمان+جمشیدی

پژمان+جمشیدی (1)

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶، تهران) بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی در باشگاه‌های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد. پژمان جمشیدی تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده‌است.

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش‌آفرینی کرده‌است. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن در تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده است. پژمان جمشیدی موفق‌ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده است.

 زمان زیادی از حضور پژمان جمشیدی در عرصه تصویر نمی‌گذرد، اما حضور در فیلم‌هایی که موفقیت بسیاری در گیشه کسب کرد و سریال‌های پرمخاطب، پژمان جمشیدی را به‌عنوان بازیگر بیشتر به مخاطب معرفی کرد. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان