//
کدخبر: ۳۵۲۶۸۹ //
المیرا شریفی‌مقدم

استایل خاص المیرا شریفی‌مقدم بعد از ممنوع التصویری + ویدئو

بازگشت المیرا شریفی‌مقدم به آنتن صداوسیما بعد از ممنوع التصویری !!

استایل خاص المیرا شریفی‌مقدم بعد از ممنوع التصویری + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

المیرا شریفی مقدم گوینده مشهور شبکه خبر متولد 1360 تبریز و همسر داود عابدی مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی است. المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر دارای دو فرزند پسر است که فرزند بزرگتر امیرابوالفضل  و فرزند کوچکتر  امیرعباس نام دارند وی پس از قبولی در آزمون ورودی شبکۀ خبر در سال 79 پذیرفته شده و وارد سازمان صدا و سیما شده است.

المیرا شریفی مقدم که دو ماه پیش؛ شایعه ممنوع التصویری‌اش رسانه ای شد از صبح امروز روی آنتن تلویزیون است.


بیوگرافی المیرا شریفی مقدم 

المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر متولد سال 1360 در تبریز است. شریفی مقدم حدود 7 سال است که با شبکه خبر همکاری می کند ، وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.

او میگوید:در سال 1360 به دنیا آمدم. دانشجوی ترم آخر رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد تهران شمال هستم و از سال 79 از طریق آزمون های شبکه خبر وارد این شبکه شدم.

المیرا شریفی مقدم

اولین خبری هم که در این شبکه خواندم، فروردین سال 1380 بود که اخبار جوان بود. دو ماه بعد بلافاصله به من اخبار پزشکی – تخصصی شبکه خبر را پیشنهاد دادند و کم کم همین روند ادامه داشت تا اینکه در حال حاضر گوینده مرکزی شبکه خبر هستم. به عبارتی تمامی ارتباطات، گفتگوهای خبری و اخبار فوری دو گوینده ثابت دارد که در هر شیفت هفت ساعت باید حضور داشته باشند تا این اخبار را پوشش دهند.» پس با این حال باید بر همه چیز واقف باشید. می گوید:«متاسفانه یا خوشبختانه به همین شکل است. باید به تمامی اتفاقات و رویدادهای جهان به ویژه سیاسی آگاهی داشته باشید.شریفی مقدم هم اکنون گوینده مرکزی شبکه خبر می باشد و چند سالی است که با شبکه خبر همکاری می کند.

ازدواج المیرا شریفی مقدم

او با داود عابدی ازدواج کرده وحاصل این ازدواج دو پسر به نامهای امیر ابوالفضل وامیر ارسلان می باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان