//
کدخبر: ۳۵۲۲۵۰ //
مینا وحید

خریدهای جنجالی مینا وحید در ترکیه

مینا وحید بازیگر ایرانی در سفر به ترکیه تصویری از خریدهایش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که انتقاد برخی از مخاطبان را در پی داشت.

خریدهای جنجالی مینا وحید در ترکیه
به گزارش فرتاک نیوز،

مینا وحید زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت است. مینا وحید دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. اولین حضور مینا وحید در سینما فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود. فیلمی که کاندیدای ده سمیرغ بلورین از جشنواره فجر شد.

مینا+وحید

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید (زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت) دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. اولین حضور او در سینما فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود. فیلمی که کاندیدای ده سمیرغ بلورین از جشنواره فجر شد. مینا وحید در این فیلم با بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی همبازی بود. او در سریال معروف شهرزاد هم بازی کرد.

مینا وحید در سریال خوش ساخت شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی که غوغایی را در شبکه پخش خانگی ایجاد کرده است ایفاگر نقش مریم همسر بابک با بازی امیر حسین رستمی بود.

مینا وحید درباره بازیگری اش می گوید:

 مینا وحید درباره ملاک انتخاب نقش هایش گفت: اول از همه مهم این است که فیلمنامه را دوست داشته باشم. زمانی هم که فیلمنامه را می پسندم، باید ببینم با نقش پیشنهاد شده، تا چه حد هماهنگی دارم و تا چه حد می توانم تجربه ای که برای نقشم روی می دهد را لمس کنم. اگر نقش برایم ملموس باشد، فکر می کنم که می توانم آن نقش را بهتر از نقش های دیگری که هست، بازی کنم.

مینا وحید

 مینا وحید درخصوص علت قوی و درست وارد شدنش در سینما گفت:من فوق لیسانس تئاتر هستم و قبل از این که چهره شوم، درس می خواندم، تئاتر کار می کردم و صبر می کردم.

وی در مورد ترس از موفق نشدن در این راه گفت: هنوز هم می ترسم. این ترس یکی از لذت های بازیگری است؛ چون ممکن است پس از هر کار خوبی که بازی می کنی، دیگر پیشنهاد خوبی نداشته باشی. ولی این هم جزو لذت های این کار است و اگر بترسی و صبر نکنی، اشتباه کرده ای و تبدیل به کسی خواهی شد که در کارهای نا مناسب بازی می کند.

 مینا وحید در خصوص دغدغه هایش در دنیای بازیگری، گفت:الان دغدغه ام در کارم این است که مدتی را که در صبر می گذرانم، در ارتقای کارم به خودم کمکی می کند یا نه و آیا کار بعدی ام از کار قبلی ام بهتر خواهد شد. چون اگر بهتر نشود، مردم از بازیگر نا امید می شوند و فکر می کنم این بدترین اتفاق برای یک بازیگر است.

وی ادامه داد:دغدغه ام این است که روی خودم کار کنم تا قوی تر شوم.

 مینا وحید در خصوص کار هایی که برای قوی تر شدنش انجام می دهد، گفت:فیلم میبینم، کلاس بدن و بیان می روم و ورزش می کنم تا روی فرم باقی بمانم و حواسم به رژیم غذایی ام است.

وحید در پاسخ به این سوال که ده سال دیگر خود را در عرصه بازیگری چگونه می بیند، گفت:در سینمای ایران نمی توان چیزی را پیش بینی کرد؛ ولی امیدوارم هرچه که هست، محبوب باشم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان