//
کدخبر: ۳۵۲۲۴۵ //
لیلا اوتادی

تصویری زیبا از لیلا اوتادی با موهای صورتی فانتزی

لیلا اوتادی سلفی جدیدی با موهای صورتی فانتزی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد

تصویری زیبا از لیلا اوتادی با موهای صورتی فانتزی
به گزارش فرتاک نیوز،

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. لیلا اوتادی در دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد. لیلا اوتادی دانش آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی  کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد. لیلا اوتادی برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی عکس و فیلم هایی در کنسرت ماکان بند از خودش منتشر کرده با استایل متفاوت که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. لیلا اوتادی در برنامه خندوانه شرکت کرده بود که در آن شعر می خواند که شاعرش خود اوست و همه ی حضار را به وجد می آورد .که لیلا اوتادی عکسهای از خودش در جشنواره فیلم در کشور عمان منتشر کرده است که حواشی زیادی در بر داشته است.

a524fc24-a1c0-4b30-9a1d-ebf36815d1e1

لیلا اوتادی متولد 1362 در تهران، دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. وی با فیلم «چشمان سیاه» ساخته ایرج قادری فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

لیلا اوتادی (زاده ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ - تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

زندگی هنری لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اونادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

 لیلا اوتادی در سریال زخم نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی کرد . 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان