//
کدخبر: ۳۵۲۲۱۹ //
مهناز افشار

تصویر و هدیه عجیب مهناز افشار / خانم بازیگر در استایل جدید + عکس

استایل خاص و متفاوت مهناز افشار !!!

تصویر و هدیه عجیب مهناز افشار / خانم بازیگر در استایل جدید + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مهناز افشار بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون است. مهناز افشار چند سالی است که به آلمان مهاجرت کرده است. مهناز افشار در حال حاضر مقیم آلمان است و به گفته خودش به دلیل دخترش لیانا مجبور به انتخاب این کشور شده است. مهناز افشار در دهه هشتاد با محمدرضا گلزار پولسازترین ستاره های سینما بودند که رفته رفته مهناز افشار راهش را جدا کرد و حالا تنها بازیگر پیج اینستاگرامی اش می باشد و فعالیت هنری ندارد.

مهناز افشار با انتشار تصویری از خود در حیاط خانه اش از مجسمه بودایی که به او هدیه شده تشکر کرد. مهناز افشار بازیگر مطرح و سرشناسی که مدتی است در آلمان زندگی می کند عکسی را از خود در کنار مجسمه بودا به اشتراک گذاشت.

مهناز افشار

مهناز افشار با انتشار این عکس نوشت:

ممنونم از هدیه زیباتون

بیوگرافی کامل مهناز افشار:

مهناز افشار در خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و متولد سال مار است.

مهناز افشار در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد، عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد و پلیس بود و ... به تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت. مهناز افشار از سیندرلا، صدویک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند باد، باربا پاپا، بامزی، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت بعنوان کارتونهای دوست داشتنی کودکی اش یاد میکند.

مهناز افشار

رشته تحصیلی مهناز افشار در دبیرستان علوم تجربی بود و برای ادامه تحصیل بمدت چهار سال در یک موسسه غیر انتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.

بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

شباهت بیش از حد مهناز افشار به فائقه آتشین (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم « شور عشق » به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم « خاکستری » مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم « نگین » به سینما بازگشت.

مهناز افشار با فیلم (دوستان) به کارگردانی علی حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت به اتفاق محمد رضا گلزار با حضور در فیلمهای (کما)، (زهر عسل)، (۱۳ گربه روی شیروانی)، ( تله)، (آتش بس) و (کلاغ پر) به نوعی میتوان گفت که یک زوج هنری تشکیل داده بودند.

شایان ذکر است که فیلمهای یاد شده همگی از پر فروشهای زمان خود بوده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان