//
کدخبر: ۳۵۲۲۱۵ //
الیکا عبدالرزاقی | امین زندگانی

تصویری خاص از آقا و خانم بازیگر ایرانی/ ژستی عاشقانه!

عاشقانه های الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی!!!

تصویری خاص از آقا و خانم بازیگر ایرانی/ ژستی عاشقانه!
به گزارش فرتاک نیوز،

الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی زوج هنری هستند. الیکا عبدالرزاقی بازیگر متولد مرداد ماه است. ظاهراً الیکا عبدالرزاقی مانند همسرش به شدت فوتبالی است.

تصویری عاشاقانه از الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی منتشر شد.

عکسی خاص و متفاوت از الیکا عبدارزاقی بازیگر سرشناس ایرانی به همراه همسرش امین زندگانی در فضای مجازی با ژست عاشاقانه به اشتراک گذاشته شد.

الیکا عبدالرزاقی | امین زندگانی

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی :

الیکا عبدالرزاقی متولد 18 مرداد 1358 در شهر رامسر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. الیکا عبدالرزاقی دانش‌آموخته آموزشگاه هنری سمندریان و دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی است. الیکا عبدالرزاقی دو برادر دارد و مادرش سوسن فلکی مقدم می باشد ، وی پدرش را در 11 سالگی در زلزله رودبار از دست داده است.

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی دچار معلولیتی در پای راستش است که در یازده سالگی دچار یک بیماری به نام گیلن باره می شود و بدنش از کمر به پایین فلج شد و پای راستش برنگشت ولی پای چپ برگشت.

الیکا عبدالرزاقی دوره بازیگری را در کلاسهای استاد حمید سمندریان گذرانده و فعالیت در تلویزیون را از سال 77 و بازی در سریال گمشده مسعود نوابی آغاز کرد. الیکا عبدالرزاقی همزمان با ورود به تلویزیون در اولین کار تئاترش با نام دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان فعالیت می کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان