//
کدخبر: ۳۵۲۲۰۳ //
ملیکا شریفی نیا

ازدواج اول ملیکا شریفی نیا و یک ابتکار عجیب اما جالب + عکس

ابتکار زیبای ملیکا شریفی نیا در ازدواج اولش !!!

ازدواج اول ملیکا شریفی نیا و یک ابتکار عجیب اما جالب + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

ملیکا شریفی نیا فارغ التحصیل رشته گرافیک است. ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران است. ملیکا شریفی نیا به جز بازیگری، عکاس، تصویر ساز و گرافیست است. ملیکا شریفی نیا در خانواده ای هنرمند بزرگ شده است.

ملیکا شرفی نیا روز جمعه 14 اردیبهشت 1386 وقتی 20 ساله بود مراسم عروسی خود را با آقاداماد «امیررضا طلاچیان» برگزار کرد که کارت عروسی عجیبی را طراحی کردند.

ملیکا شریفی نیا

کارت دعوت مراسم عروسی ملیکا شریفی نیا دست ساز بود و بدون دخالت تجهیزات مدرن امروزی و صرفا با تلاش خود خانواده آماده شده بود.

کارت عروسی ملیکا در ابعادی کمی کوچکتر از کاغذ A4 و افقی چاپ شده بود که متن آن را از کارت های عروسی قدیمی و شیوه های گفتاری و نوشتاری قدیم گرفتند.

پدر عروسی خانم «محمدرضا شریفی نیا» و آقاداماد جناب امیر رضاخان طلاچیان زحمت بسیاری کشیدند تا نتیجه نهایی حاصل شد.

جشن عروسی در یک باغ روباز بود ، مردها این ور و زن ها اون ور ! بخش مردها کاملا فضای سنتی همراه با تنبک ، ویولن و چای بود.

بیوگرافی ملیکا شریفی‌نیا:

ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران، بازیگر است. ملیکا شریفی نیا فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد بجز بازیگری، عکاس، تصویر ساز و گرافیسک است.

ملیکا شریفی نیا

خانواده ملیکا شریفی نیا:

محمدرضا شریفی نیا نابغه بازیگری و مافیای هنری در سینماست پدر ملیکا متولد ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۴ در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است.

آزیتا حاجیان مادر ملیکا متولد ۲۱ دی ۱۳۳۶، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

محمدرضا شریفی‌نیا و همسر سابقش آزیتا حاجیان طلاق گرفته و از هم جدا شده اند و آزیتا حاجیان با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۱ تهران در بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

ملیکا شریفی نیا  بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد. او در فیلم ها و سریال های مختلفی نقش آفرینی کرد اما با ایفای نقش "دریا" در سریال "شمس العماره" به کارگردانی سامان مقدم به موفقیت رسید. او برای اولین بار در مجموعه آشپزباشی با خواهر بزرگش مهراوه شریفی نیا هم بازی شد. ملیکا شریفی نیا در سی و دومین دوره از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح به کارگردانی فریدون جیرانی دیپلم افتخار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان