//
کدخبر: ۳۵۲۲۰۱ //
ساره بیات

ساره بیات و عروسی فوق لاکچری/ خانم بازیگر و یک زندگی مرفه + تصاویر

تصاویری از مراسم عروسی ساره بیات !!!

ساره بیات و عروسی فوق لاکچری/ خانم بازیگر و یک زندگی مرفه + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

ساره بیات بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است. ساره بیات بعد از سریال عاشقانه حسابی معروف شد . او در جدایی نادر از سیمین نیز به خوبی ایفای نقش کرده بود . ساره بیات سابقه دریافت سیمرغ را نیز دارد . 

ساره بیات

 

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات (زاده۱۳۵۸) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است. نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

ساره بیات

گفت و گو با ساره بیات

وقتی به کارنامه «ساره بیات» نگاه می کنیم، آنچه بیش از هر چیزی به چشم می خورد شم غیرقابل انکار او در انتخاب هایش است که نقش هایش چه کوتاه و چه بلند، از نقاط برجسته آن کارها به حساب می آیند. بیات اگرچه در تلویزیون با مجموعه «یک مشت پر عقاfب» دیده و با «بانو» مطرح شد اما روند درخشش را با حضور در فیلم تحسین شده «جدایی نادر از سیمین» پی گرفت.

او در نقشی مکمل چنان توانایی هایش را به رخ کشید که حتی در جشنواره های خارجی هم تحسین شد؛ اتفاقی که با فیلم «ناهید» برای او افتاد. او در حالی این روزها «خداحافظی طولانی» را در اکران دارد که منتظر نمایش پروژه عظیم و تاریخی «محمد (ص)» است.

ساره بیات

رد شدن از سد مخالفت ها

ساره بیات: من کارم را با تئاتر شروع کردم، خیلی سال پیش بود که برای جشنواره پلیس کار تئاتر می کردم. حدود 2سال تئاتر کار کردم و بعدش چند سالی کار نکردم. دلیلش درس و دانشگاهم بود و یکسری کارهای شخصی. از طرفی چون بعد از نخستین کار تئاترم در جشنواره پلیس به عنوان نفر اول بازیگر زن انتخاب شدم پیشنهادات کاری زیاد شد ولی خانواده ام مخالف بودند و نگذاشتند کار کنم. با خود گفتم سنم بالاتر برود تا زورم به آنها بچربد (باخنده) چون اگر سنم بالا برود دیگر با من کار ندارند.

شاگرد اول کلاس

ساره بیات: وقتی که بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با کلاس های آقای پرستویی در موسسه کارنامه شروع کردم. آنجا هم جزو شاگرد اول ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یک مشت پر عقاب» که یک سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم. سریال «یک مشت پر عقاب» نخستین کار تصویری من بود ولی در کنار آدم های حرفه ای قرار گرفتم؛ مثلا نخستین پلانم با رضا کیانیان را هیچ وقت فراموش نمی کنم و در طول کار خیلی از ایشان یاد گرفتم اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و به دلیل حرفه ای بودن اکیپ برایم سخت بود.

ساره بیات

حدود یک سال و نیم سر آن پروژه بودیم. یکسری از سکانس ها حذف شد، در ممیزی، در تدوین و خیلی اتفاقات خاصی برای سکانس ها و پلان های من افتاد و نمی دانم به چه دلیل همه هم در سکانس های من بود. ولی به طور کلی برای نخستین تجربه، کار راضی کننده ای بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان