//
کدخبر: ۳۵۱۸۲۱ //
آزیتا حاجیان

جزییاتی جنجالی از ازدواج آزیتا حاجیان با همسر دومش/ محمد کریمی هراتی سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهیم بود!

جزییاتی جنجالی از ازدواج دوم آزیتا حاجیان بعد از جدایی از محمد رضا شریفی‌نیا را بخوانید.

جزییاتی جنجالی از ازدواج آزیتا حاجیان با همسر دومش/ محمد کریمی هراتی سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهیم بود!

آزیتا حاجیان، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایران ، در ۲۱ دی سال ۱۳۳۶ به دنیا آمده است و اصالت او به خمینی شهر اصفهان باز میگردد.

آزیتا حاجیان بایگر کم‌حاشیه و به دور از تنش‌ها و هیجانات شبکه های اجتماعی، لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر دارد و فعالیت هنری خود را از  سال ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» آغاز کرده است.

e94b89ac-dcc5-4f71-983e-7e0b24a1bd9f

حدود یک سال پس از این که آزیتا حاجیان از محمدرضا شریفی نیا طلاق گرفت با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد.

محمد کریمی هراتی، همسر دوم آزیتا حاجیان، یک نقاش بسیار حرفه ای است و علاوه بر فعالیت در رشته طراحی داخلی در رشته معماری نیز تحصیل کرده و از یکی از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده است.

آزیتا حاجیان در مورد ازدواجش با محمد کریمی هراتی گفت:

 محمد کریمی هراتی در سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهی من در دانشکده هنرهای دراماتیک تهران بود او در جوانی طراح صحنه تئاتر بود و در یکی از نمایش های تئاتر تهران که من نقش ژاندارک را بر عهده داشتم به عنوان طراح صحنه فعالیت می کرد همسر دوم من با یکی از دوستانم که همکلاسی من بود ازدواج کرد و من با محمد رضا شریفی نیا ازدواج کردم، دوستم با شوهرش آقای هراتی به خارج از کشور مهاجرت کردند، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر سرطان فوت کردند. به همین دلیل، ایشان دوباره سال ها قبل به ایران بازگشت.  او علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده فارغ التحصیل رشته معماری بوده و نقاشی ماهری است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان