//
کدخبر: ۳۵۱۵۹۳ //

زیبایی بازیگر زن جوان کار دستش داد / طلاق از همسر که طاقت نداشت + عکس ها

طلاق به خاطر زیبایی !!!

زیبایی بازیگر زن جوان کار دستش داد / طلاق از همسر که طاقت نداشت + عکس ها
به گزارش فرتاک نیوز،

طوبا بویوک اوستون که از بازیگران مشهور ترکیه ای است از همسرش طلاق گرفت. دلیل طلاق این بازیگر ترکیه ای از همسرش زیبایی خدادادی اش اعلام شد!

طوبا

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

طوبا بویوک اوستون در ۵ ژوئن سال ۱۹۸۲ در شهر استانبول متولد شد پدر و مادر او اهل ارزروم ترکیه هستند،او تنها فرزند خانواده است، در زمان کودکی به نقاشی بسیار علاقمند بود.

طوبا بویوک اوستون دوران مدرسه را در شهر استانبول گذراند و سپس تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان استانبول  گذراند.

فعالیت هنری طوبا بویوک اوستون

به دنبال حضور در تبلیغات تلویزیونی در سال ۲۰۰۳ نخستین سریال خود را در چهار قسمت آخر سلطان مکاما، به کارگردانی آیدین بلوت شروع کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ نخستین فیلم سینمائی به اسم پدرم و پسرم( Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد.

طوبا بویوک اوستون در همان سال در یک مجموعه تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya ایفای نقش کرد و بعد از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار( Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında در کشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد. در سال ۲۰۰۷ در مجموعه تلویزیونی دیگری به نام عاصی( Asi) بازی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان