//
کدخبر: ۳۵۱۵۶۴ //
فلور نظری

ویدئو گفتگوی جنجالی فلور نظری/ همسر ندارم گفتم متاهلم که راحت کارم را انجام دهم!

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگوی جنجالی گفت همسر ندارم وقتی وارد این حرفه شدم گفتم متاهلم که راحت باشم.

ویدئو گفتگوی جنجالی فلور نظری/ همسر ندارم گفتم متاهلم که راحت کارم را انجام دهم!

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1347 است. درخشش چهره او با فیلم کلاهی برای باران آغاز شد. فلور نظری اخیرا از طرف سردار آزمون به ورزشگاه دعوت شده بود.

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون که تقریباً جزو قدیمی هاست و خیلی ها او را با ایفای نقش هایش در تلویزیون می شناسند، البته او در سینما هم سابقه کم ندارد و از سال 1379 تا همین اواخر جسته و گریخته روی پرده فیلم داشته است اما چند سالی می‌شود که کم کار شده البته دلیل این کم کار شدن فلور حضور نداشتن در ایران است. خانم نظری که پسرش ساکن آلمان است بیشتر ایام سال در اروپا زندگی می‌کند و فقط سالی چند ماه به ایران می‌آید.

نظری بعد از اینکه از سینما و تلویزیون فاصله گرفت بیشتر سعی کرده تو اینستاگرام فعال باشد و از این طریق ارتباطش را با مردم حفظ کند.

فلور نظری در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد و خیلی هم اونجا فعال است. هر روز تقریباً پست و استوری می‌گذارد. البته گاهی وقت ها هم استوری‌هایی که می‌گذارد حاشیه‌ساز می شود. مثلاً همین چند مدت پیش فلور خانم تو اینستاگرام دست به افشاگری زد و تو یک لایو گفت ازدواج نکرده و به دروغ گفته متاهل است تا راحت‌تر باشه!

فلور نظری

ورود فلور نظری به عرصه هنر

فلور نظری علاوه بر داشتن مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری  نخستین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۲ با حضور در فیلم تب به کارگردانی رضا کریمی تجربه کرد.

فلور نظری بیش از 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند و در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان