//
کدخبر: ۳۵۱۵۴۳ //
مهدی کوشکی

واکنش همسر سابق ریحانه پارسا به اتهام آزار جنسی | حرکت عجیب مهدی کوشکی در آزار جنسی بانوان !!! + عکس

پاسخ عجیب مهدی کوشی به حواشی اخیر در مورد آزار جنسی !!!

واکنش همسر سابق ریحانه پارسا به اتهام آزار جنسی | حرکت عجیب مهدی کوشکی در آزار جنسی بانوان !!! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی کوشکی نمایشنامه‌نویس، کارگردان است. مهدی کوشکی علاوه بر کارگردانی، بازیگر تئاتر و بازیگر سینما است. ازدواج مهدی کوشکی و ریحانه پارسا جنجالی شده بود. مهدی کوشکی تا کنون سه بار ازدواج کرده است. مهدی کوشکی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر  کرده است.

مهدی کوشکی

مهدی کوشکی هم که اسمش در لیست سینماگران متهم به آزار جنسی قرار گرفته بود به این موضوع واکنش نشان داد.

مهدی کوشکی که تا به امروز واکنشی به  قرار گرفتن اسمش در لیست سینماگران متهم به آزار جنسی نشان نداده بود، حالا عکسی صمیمانه از خود در کنار اعضا گروه تئاتری اش منتشر کرده و متنی کنایه آمیز را منتشر کرد.

چند وقتی است حمایت های زیادی از جنبش می تو بین هنرمندان ایرانی افزایش پیدا کرده است و اسامی افراد سرشناسی به عنوان متهم توسط افراد شاکی منتشر شده است.

در عین ناباوری مهدی کوشکی هم یکی دیگر از این متهمان مشهور بود که در صفحه رسمی این جنبش، روایاتی از تعرضات و رفتارهای نامتعارف این بازیگر منتشر شده است.

این بازیگر هم سکوت خود را شکست و در برابر این اتهام ساکت نماند.

بیوگرافی مهدی کوشکی:

مهدی کوشکی متولد 1359 در خرم‌آباد، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است. مهدی کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت. وی با بازی در فیلم سینمایی لانتوری وارد سینما شد.

ازدواج و طلاق مهدی کوشکی:

مهدی کوشکی با صحرا فتحی (صحرا فتحی متولد فروردین 1361 در آبادان، بازیگر است) ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام آرسام می باشد.

مهدی کوشکی و صحرا فتحی به دلیل عدم تفاهم از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج دوم و طلاق مهدی کوشکی:

مهدی کوشکی در اسفند 1398 با انتشار عکس دونفره خود با ریحانه پارسا ( متولد 1377 بازیگر) که 18 سال اختلاف سنی دارند خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند.

مهدی کوشکی | ریحانه پارسا

از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان