//
کدخبر: ۳۵۱۳۵۷ //
مهران مدیری

جشن تولد فوق العاده لاکچری پسر مهران مدیری + عکس

پسر مهران مدیری تصویری از جشن تولد خود در فضایی ساده و بی‌‌آلایش منتشر کرد.

جشن تولد فوق العاده لاکچری پسر مهران مدیری + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مهران مدیری بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است. مهران مدیری سابقه نقش آفرینی و ساخت چندین سریال و فیلم سینمایی را داشته است. مهران مدیری در برنامه دورهمی خوش درخشید.

در ادامه این مطلب تصویری ساده و بی‌آلایش از جشن تولد پسر مهران مدیری را می‌بینیم.

910d36e6-e8f4-4315-91ac-e991e1d0266f

 مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران) کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که مهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه را نام برد.

زندگی مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. مهران مدیری در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.

مهران مدیری

تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان