//
کدخبر: ۳۵۰۹۱۷ //

اگر درباره یارانه ها مشکلی دارید کلیک کنید

به گفته وزیر کار دو نوع اعتراض در جریان واریز یارانه ها مردم می توانند داشته باشند یک اعتراض برای کسانی که یارانه به آنها تعلق نگرفته است و این دسته باید به سامانه هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند و یک اعتراض دیگر می تواند به دهک بندی باشد که باید این افراد به سامانه حمایت وزارت کار مراجعه کرده و درخواست بررسی مجدد بدهند.

اگر درباره یارانه ها مشکلی دارید کلیک کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

آنها که یارانه گرفته‌اند و احساس می‌کنند که به اشتباه در دهک ۱۰ یا دیگر دهک‌ها قرار داده شده‌اند، می‌توانند در سامانه وزارت رفاه ثبت اعتراض کنند.

 گروهی که اکنون یارانه برایشان واریز نشده و نگرانی‌هایی دارند دو دسته می شوند؛ دسته نخست  افراد دهک ۱۰ درآمدی‌ اند که مشمول دریافت یارانه نیستند. در حال حاضر جامعه هدف این سیاست، افرادی هستند که تا کنون یارانه نقدی دریافت می‌کردند به استثنای دهک دهم. ۷۶ میلیون نفری که یارانه می‌گرفتند در دهک اول تا دهک نهم قرار دارند و دهک دهم یارانه دریافت نکردند.

دریافت نکردن یارانه نیز چند حالت دارد؛ یا دهک دهم هستید و قرار نیست هیچ وقت یارانه بگیرید و یا اینکه دهک دهم نیستید؛ اما قبلا یارانه نمی‌گرفتید و به همین دلیل الان هم یارانه نگرفتید و یا احتمال دارد به هر دلیل دیگری یارانه برای شما واریز نشده باشد؛ اما مشمول باشید. حالا از کجا بفهمیم جز کدام دسته هستیم؟

در ابتدا باید وارد سامانه hemayat.mcls.gov.ir شوید.

پس از آن گزینه ورود به سامانه را بفشارید.

1افرادی+که+یارانه+نگرفتند+بخوانند+_+از+کجا+بفهمیم+مشمول+یارانه+رییسی+هستیم+یا+نه؟پس از ورود به سامانه در ابتدا شماره ملی سرپرست خانوار، سپس شماره حسابی که یارانه برای شما تاکنون واریز می‌شد و پس از آن شماره ملی یکی دیگر از اعضای خانواده را وارد کنید.

ezgif-2-4e0faaf2f8

پس از آن پنچره پایین برای شما باز می‌شود و شما متوجه می‌شوید که مشمول هستید یا خیر.

3افرادی+که+یارانه+نگرفتند+بخوانند+_+از+کجا+بفهمیم+مشمول+یارانه+رییسی+هستیم+یا+نه؟

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان