//
کدخبر: ۳۵۰۷۷۲ //
متین ستوده

متین ستوده از راز اعتیاد خود پرده برداشت !! / آیا او در حال ترک اعتیاد است ؟ + عکس لورفته

تصویری از سیگار کشین متین ستوده !!

متین ستوده از راز اعتیاد خود پرده برداشت !! / آیا او در حال ترک اعتیاد است ؟ + عکس لورفته
به گزارش فرتاک نیوز،

متین ستوده بازیگر کم حاشیه و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است. متین ستوده  بیشتر با سریال لیسانسه ها شناخته شد. متین ستوده در این سریال نقش مقابل امیر حسین رستمی را بازی می‌کرد.

متین ستوده در سریال شبکه خانگی «آهوی من مارال» هم ایفای نقش کرده است. متین  ستوده برخلاف بسیاری از بازیگران که خانواده هایشان در ابتدا مخالف ورودشان به این عرصه بودند از دوران کودکی و به واسطه پدرش که کارمند صدا و سیما بود وارد عرصه بازیگری شد.

متین ستوده تصویری از خود منتشر کرد که در حال بازی در نقش تئاتری اش در حال سیگار کشیدن است.

متین ستوده بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی به تازگی در اینستاگرامش تصویری جالب را از خود در حال سیگار کشیدن در روی صحنه تئاتر منتشر کرد.

متین ستوده

بیوگرافی متین ستوده:

متین ستوده (متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴) بازیگر زن ایرانی می‌باشد.

متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده‌است و در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده‌است. وی تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته‌است.

متین ستوده

"متین السادات ستوده" بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می‌توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری‌اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان