//
کدخبر: ۳۴۹۸۲۲ //

اعلام پروتکل‌های بهداشتی آزمون استخدامی

پروتکل‌ بهداشتی آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، اعلام شد.

اعلام پروتکل‌های بهداشتی آزمون استخدامی
به گزارش فرتاک نیوز،

آزمون استخدامی رشته‌های شغلی آموزش و پرورش در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

داوطلبان از روز ۱۲ اردیبهشت امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور داشته‌اند و این امکان همچنان مهیاست.

۵۰۰ هزار نفر برای شرکت در این آزمون داوطلب شده‌اند، دستورالعمل بهداشتی حضور در جلسه از سوی مسوولان برگزاری آزمون اعلام شده است که داوطلبان باید با اطلاع از این دستورالعمل در جلسه آزمون حاضر شوند.

در این دستورالعمل آمده است که داوطلبان باید با حضور به موقع در محل آزمون، مانع ایجاد تجمع شوند؛ درب حوزه‌های آزمون ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز برگزاری آزمون بسته می‌شود بنابراین داوطلبان باید زودتر در محل آزمون حضور یابند.

براساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان باید هنگام ورود و خروج به حوزه امتحانی، فاصله مناسب با دیگر داوطلبان (حداقل یک متر) را حفظ کنند.

براساس پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده، داوطلبان باید ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) همراه داشته و ماسک خود را از بالای بینی تا زیر چانه و  از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی استفاده کنند.

داوطلبان باید از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون خودداری کرده و در صورت عطسه یا سرفه حتما از دستمال کاغذی استفاده کنند.

براساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان باید در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کنند.

در پایان آزمون نیز تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر بوده و به پیام‌هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنند.

اگر داوطلبی مبتلا به بیماری کرونا است باید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسوولان حوزه را مطلع کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان