//
کدخبر: ۳۴۸۷۳۳ //
سحر قریشی | ریحانه پارسا

رقابت عجیب ریحانه پارسا با سحر قریشی / برنده این رقابت کیست ؟ + ویدئو خجالت آور

شروع رقابت دوباره سحر قریشی و ریحانه پارسا !!!

رقابت عجیب ریحانه پارسا با سحر قریشی / برنده این رقابت کیست ؟ + ویدئو خجالت آور
به گزارش فرتاک نیوز،

ریحانه پارسا وقتی به ترکیه رفت، تمامی نگاه ها به سوی او بود و هر لحظه و هر برنامه او موجی از خبرها را به دنبال داشت به طوری که خیلی زود توانست در فضای مجازی برای خودش برو بیایی پیدا کند و شبکه های اجتماعی را در اختیار بگیرد و درآمزایی ایجاد کند.

ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرام اش خبر از رقابت دوباره اش با سحر قریشی داد.

 

سحر قریشی که در طول هفته های اخیر نبض جنجال های را در دست گرفته است، حالا ریحانه پارسا با تصاویر تازه اش تلاش کرده، وارد رقابت با او شود.

پارسا در تصویر تازه اش از تتوی تازه اش رونمایی کرده است و تلاش کرده تا توجه کاربران را به خود جلب کند.

 

ریحانه پارسا

اما این پایان کار نبود و طی چند ماه گذشته شاهد این بودیم که او در حاشیه قرار گرفت و خبری از اونبود و این سحر قریشی بود که به یکباره با رفتن به تریکه و اخبار پیرامون رابطه او با امیر تتلو فضای مجازی را در اختیار گرفت و طی چند ماه گذشته او و تتلو بودند که یکه تاز میدان شبکه های مجازی بودند.

سحر قریشی

 ریحانه پارسا بعد از این که متوجه شد مورد تجه رسانه ها و شبکه های مجازی قرار ندارد و در سایه نام سحر قریشی قرار گرفته است، به تازگی اقدامات خود را آغاز کرده تا از رقیب خود جا نماند .

امیر تتلو هم که حکایتش معلوم است و برای بیشتر دیده شدن و جذب مخاطب و در یوتیوپ و کسب درآمد بیشتر نشن داده که پای بند به هیچ تعهذی نیست و اگر بزودی شاهد ارتباط او با ریحانه پارسا شدید و سحر قریشی را فراموش کرد تعجب نکنید .

تتلو

در هر حال ریحانه پارسا در آستانه یک اقدام عملی برای بیشتر دیده شدن است و این ممکن است آبستن خبرهایی باشد که در ماه های آینده صدایش بلند بشود .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان