//
کدخبر: ۳۴۹۳۰۷ //
مارال فرجاد

عکسی تلخ که مارال فرجاد بر سرمزار مادرش منتشر کرد + متن اشک آور

تصویری ناراحت کننده از مارال فرجاد بر مزار مادرش !!!

عکسی تلخ که مارال فرجاد بر سرمزار مادرش منتشر کرد + متن اشک آور
به گزارش فرتاک نیوز،

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد از بازیگران سرشناس کشورمان است. مارال فرجاد تنها یک خواهر کوچکتر از خود به نام مونا دارد. تحصیلات مارال فرجاد در رشته عکاسی است.

مارال فرجاد

تصویری تلخ که مارال فرجاد بر سرمزار مادرش منتشر کرد و نوشت :

"من اونجا نیستم ، انتخابم نبوده مجبورم .چون تو بهم گفتی خوب میشی و من آمدم اینجا ،کیلومتر ها دورتر از بابا ،مونا و تو ،چون من باید سلامت کاملم رو بدست بیارم .همونطور که ازم خواستی گفتی نترس من دلم روشنه میدونم میگذره و خوب میشی، ٥٠،٤٠…نمیدونم دقیق چند روزه نیستی چون برای من نبودنت،نداشتنت مثل سالها گذاشته .هر روزش صد سال.فقط یادمه آخرین بار باهم شیمی درمانی شدیم .ولی تو هفته‌ی بعدش رفتی وما رو تنها گذاشتی .ولی من مجبورم برای  ادامه زندگی خوش‌بین و پر‌قدرت  باشم .چون می خوام مثل تو باشم.مونا میگه همه تکه کلامهات مثل مامانه.این عکسِ مراسمِ چهلمه.من نبودم و غم این عکس همیشه همراهمه"

این بانوی هنرمند که سریال خوب، بد جلف رادیو اکتیو آخرین فعالیت او در نمایش خانگی است با گفتگوی خود با یکی از مجلات کشور مجارستان، بسیاری از هنرمندان و طرفداران خود را متعجب کرد.

مارال فرجاد با انتشار تصاویر زیر در اینستاگرام خود عنوان کرد:

"موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم... بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت... تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم."

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون با خبرنگارِ مجله‌ی گِلَمور در مجارستان است که روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ "زنِ قوی" سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است. آن‌چه برای آن‌ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر که چهره و اندامش مهم‌ترین ابزارِ حرفه‌اش هستند ـ در رویارویی و مبارزه با سرطان است.

مارال فرجاد سالِ گذشته دچارِ این بیماری شد و پس از طیِ مراحلِ سختِ درمان، اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیلِ درمان دوباره به صحنه و پرده‌ی سینما بازگردد.

مارال-فرجاد

بیوگرافی مارال فرجاد:

مارال فرجاد متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر معروف ایرانی می‌باشد.

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کردوی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد

مارال فرجاد بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا می کرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و …

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۳۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان