//
کدخبر: ۳۴۹۲۵۰ //
محسن تنابنده

محسن تنابنده خودسوزی کرد!! / علت چه بود ؟ + عکس

آیا محسن تنابنده خودسوزی کرد ؟

محسن تنابنده خودسوزی کرد!! / علت چه بود ؟ + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن تنابنده از سریال پایتخت به شهرت رسید. محسن تنابنده از بازیگرانی است که در اینستاگرام فعالیت دارد. محسن تنابنده به غیر ازبازیگری کارگردان و نویسنده نیز هست. محسن تنابنده برنده سیمرغ طلایی در جشنواره فیلم فجر نیز هست.

محسن تنابنده در قسمتی از سریال پر مخاطب پایتخت با همسرش هما که ایفای نقشش به عهده ریما رامین فر است در گیر می شود و او را تهدید میکند که خودش را می سوزاند و با این کار محسن تنابنده حال همسرش بد می شود و از ترس سکته می کند . این سکانس از سریال نظر کاربران را به خود جلب کرده است و حواشی و شایعاتی را ایجاد کرده است

محسن+تنابنده

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده  (زاده ۲۶ فروردین ۱۳۵۴) فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.محسن تنابنده  فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. محسن تنابنده فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. و همه او را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند.

خانواده محسن تنابنده

محسن تنابنده بازیگر 45 ساله کشورمان در بیست و ششمین روز فروردین متولد شد.این بازیگر محبوب فرزند دوم خانواده است یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.محسن فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می باشد.

ازدواج محسن تنابنده

محسن تنابنده 28 آبان 1394 در 40 سالگی با خانوم روشنک گلپا ازدواج کرد، روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که هیچگونه پیشه بازیگری ندارد.خطبه عقد این زوج را سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق جاری کرد.ثمره این زندگی یک پسر بنام نامی متولد سال 96 می باشد.

محسن+تنابنده (1)

فرزند محسن تنابنده

نامی اولین فرزند محسن تنابنده است که بهمن ماه سال 96 متولد شد و محسن تنابنده با وجود او اولین بار طعم پدر شدن را چشید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان