//
کدخبر: ۳۴۸۲۵۷ //
مهران مدیری

مهران مدیری مورد ضرب و شتم قرار گرفت!! / علت چه بوده ؟ + عکس ناراحت کننده

تصویری از مهران مدیری با صورت کبود و زخمی !!!

مهران مدیری مورد ضرب و شتم قرار گرفت!! / علت چه بوده ؟ + عکس ناراحت کننده
به گزارش فرتاک نیوز،

مهران مدیری بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است. مهران مدیری سابقه نقش آفرینی و ساخت چندین سریال و فیلم سینمایی را داشته است. مهران مدیری در برنامه دورهمی خوش درخشید. عکس جدیدی از مهران مدیری منتشر شد. 

عکسی را از گریم صورت کتک خورده مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است.

مهران+غفوریان

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران) کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که مهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه را نام برد.

زندگی مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. مهران مدیری در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت.

مهران مدیری

تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مهران مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۲۵۷ //
ارسال نظر
 
  • جواد،طاهونچی شاندیز

    وقتی درایران ارزش پیدا میکنید.جنبه داشته باشید.بدون ایران پوچید.حتی سلبریتی هم ن یستید.خواندن درکانادا مردم به عشق مهران نیامدند..دلشان برای ایران لک زده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان