//
کدخبر: ۳۴۷۲۹۴ //
سحر قریشی | تتلو | امیر تتلو | ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در تقابل با سحر قریشی / ریحانه هم به سیم آخر زد/ ییچاره به تتلو!

ریحانه پارسا در فکر راهی برای دیده شدن بیشتر است و چه بهتر رقابت با سحر قریشی می باشد

ریحانه پارسا در تقابل با سحر قریشی / ریحانه هم به سیم آخر زد/ ییچاره به تتلو!
به گزارش فرتاک نیوز،

ریحانه پارسا وقتی به ترکیه رفت، تمامی نگاه ها به سوی او بود و هر لحظه و هر برنامه او موجی از خبرها را به دنبال داشت به طوری که خیلی زود توانست در فضای مجازی برای خودش برو بیایی پیدا کند و شبکه های اجتماعی را در اختیار بگیرد و درآمزایی ایجاد کند.

ریحانه پارسا

اما این پایان کار نبود و طی چند ماه گذشته شاهد این بودیم که او در حاشیه قرار گرفت و خبری از اونبود و این سحر قریشی بود که به یکباره با رفتن به تریکه و اخبار پیرامون رابطه او با امیر تتلو فضای مجازی را در اختیار گرفت و طی چند ماه گذشته او و تتلو بودند که یکه تاز میدان شبکه های مجازی بودند.

سحر قریشی

 ریحانه پارسا بعد از این که متوجه شد مورد تجه رسانه ها و شبکه های مجازی قرار ندارد و در سایه نام سحر قریشی قرار گرفته است، به تازگی اقدامات خود را آغاز کرده تا از رقیب خود جا نماند .

امیر تتلو هم که حکایتش معلوم است و برای بیشتر دیده شدن و جذب مخاطب و در یوتیوپ و کسب درآمد بیشتر نشن داده که پای بند به هیچ تعهذی نیست و اگر بزودی شاهد ارتباط او با ریحانه پارسا شدید و سحر قریشی را فراموش کرد تعجب نکنید .

تتلو

در هر حال ریحانه پارسا در آستانه یک اقدام عملی برای بیشتر دیده شدن است و این ممکن است آبستن خبرهایی باشد که در ماه های آینده صدایش بلند بشود .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان