//
کدخبر: ۳۴۴۳۹۶ //
مهراوه شریفی نیا | حامد بهداد

مهراوه شریفی نیا خطاب به حامد بهداد : به خاطر تو رفتم کلاس پیانو + ویدئو

مهراوه شریفی نیا بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران در این ویدئو خطاب به حامد بهداد می گوید:من به خاطر تو به کلاس پیانو رفته ام.

مهراوه شریفی نیا خطاب به حامد بهداد : به خاطر تو رفتم کلاس پیانو + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

مهراوه شریفی نیا بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . مهراوه شریفی نیا در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است او در خانواده هنری زندگی کرده است و پدر و مادرش از هم جداشدند. مهراوه شریفی نیا یک خواهر کوچکتر به نام ملیکا نیز دارد.

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا:

مهراوه شریفی‌نیا (متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.  مادر مهراوه شریفی نیا آزیتا حاجیان یکی از برترین بازیگران سینما و تئاتر ایران می باشد و محمدرضا شریفی نیا یکی از بازیگران و بازیگردانان بنام ایران و پدر مهراوه است.

مهراوه شریفی نیا از سن 8 سالگی یعنی از سال 1368 بازی را شروع کرد. فیلم زیبای دزد عروسک ها به کارگردانی محمدرضا هنرمند (کارگردان زیر تیغ) شروع فعالیت های هنری مهراوه شریفی نیا بود... مهراوه فرزند اول خانواده شریفی نیاست و خواهر کوچک تر مهراوه، ملیکا می باشد. ملیکا شریفی نیا هم بازی خود را از سنین کودکی آغاز کرده است. ملیکا 5 سال از مهراوه کوچک تر است ولی ازدواج کرده است درحالی که مهراوه شریفی نیا هنوز مجرد است.

مهراوه شریفی نیا در رشته موسیقی تحصیل کرده است. مهراوه بعد از فیلم دزد عروسک ها در فیلم "دایان باخ" فرهاد پوراعظم در سال 1371 به ایفای نقش پرداخت و تا 7 سال در هیچ فیلمی حضور پیدا نکرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان