//
کدخبر: ۳۴۳۸۶۹ //
نعیمه نظام دوست

ادعای عجیب نعیمه نظام دوست در پشت صحنه سریال پلاک ۱۳ + ویدئو

نعیمه نظام دوست بازیگر زن ایران در پشت صحنه سریال پلاک 13 در حالی که کنار دست سیاوش مفیدی بود گفت : زن و شهر نبودیم که بخواهیم طلاق بگیریم

ادعای عجیب نعیمه نظام دوست در پشت صحنه سریال پلاک 13 + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

نعیمه نظام‌ دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. نعیمه نظام دوست از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نعیمه نظام‌دوست به طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی نعیمه نظام‌دوست از زبان خودش

23 آبان 1353 در تهران متولد شدم.دیپلم تجربی هستم و از سال 70 کار بازیگری را با تئاتر آغاز کردم و با گروه های آزاد تئاتر به فعالیتم در این رشته ادامه دادم.بعد از آن در مجموعه نوروز 72 بازی کردم و فکر می کنم میتوان گفت به طور حرفه ای با "ساعت خوش" و در سال 73 وارد عرصه بازیگری شدم.

سروش خلیلی من را معرفی کرد

نعیمه نظام‌دوست: هرچی کنکور دادم در رشته هنر قبول نمی شدم و سال ها پشت کنکور بودم(خنده). به همین دلیل تصمیم گرفتم در آموزشگاه های آزاد دوره بازیگری ببینم ودر نهایت مرحوم سروش خلیلی من را به گروه های آزاد تاتر معرفی کردند و در ادامه با تلاش خودم توانستم بازیگری را ادامه دهم.

نعیمه نظام دوست

طنز سخت است

نعیمه نظام‌دوست: اینکه تو کاری کنی که مخاطب بخندد کار سختی است.مخصوصآ برای بازیگران خانم این سختی بیشتر است چون خیلی از حرکات را نمی توانند انجام دهند و خیلی از صحبت ها را نمی توانند بر زبان بیاورند و باید از یکسری خلاقیت های خودشان استفاده کنند تا مردم را به خنده وادارند.الان مردم دیگر به هر چیزی نمی خندند و به نوعی خیلی دید حرفه ای تری نسبت به طنز پیدا کرده اند و وقتی به یک کار نگاه می کنند کاملا متوجه می شوند که آیا این کار دارد تلاش می کند با لودگی و هجو من را بخنداند یا از طنز موقعیت استفاده می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۸۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان