//
کدخبر: ۳۴۳۳۸۵ //
سحر قریشی

بغض های ناراحت کننده سحر قریشی؛ قضاوتم نکنید که نمی بخشمتون! + ویدئو

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است در صدر اخبار شبکه های اجتماعی قراردارد، در یک گفت وگوی ویدیویی از این که دیگران او را مورد قضاوت قرار می دهند ابراز ناراحتی کرد..

بغض های ناراحت کننده سحر قریشی؛ قضاوتم نکنید که نمی بخشمتون!  + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

سحر قریشی  بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است.  سحر قریشی  دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است. شهرت  سحر قریشی  با بازی در  سریال دلنوازان  زیاد شد.

این روزها خبر ازدواج سحر قریشی در فضای مجازی بسیار داغ ست و همه طرفداران این خانم بازیگر منتظر رونمایی ایشان از آقای داماد هستند.

در کنار اخبار موثق خبرهای دروغ و شایعه نیز در حال پخش شدن هستند.

عکسی از سحر قریشی با این لباس عروس کاملا پوشیده در فضای مجازی منتشر شده که گفته می شود مربوط به جشن عروسی او در ترکیه است.

سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی بعد از شهرت خانم بازیگر طلاق گرفتند.

حواشی خانم بازیگر در مورد ازدواجش زیاد است. از ازدواج و ارتباط با چهره های معروف تا اخبار دیگر خانم بازیگر مواردیست که در پرونده کاری و شخصی سحر قریشی دیده می شود.

گفته شده خانم بازیگر در منزل شخصی تتلو خواننده معروف ساکن شده و قصد ازدواج با این خواننده جنجالی را دارد .

پس از انتشار این اخبار روز گذشته سحر قریشی استوری معناداری را منتشر کرد.

318b64ff-c865-438b-8d59-8eb8f2b0e6f5

وقتی تتلو آهنگ «انتظار» رامنتشر کرد و در آن از «سحر» حرف زد شاید کمتر کسی حدس می‌زد شاید منظور او سحر قریشی باشد.

دوستان امیر تتلو بتازگی افشا کردند در جریان سفر سحر قریشی با تیم سریال «نیسان آبی» به ترکیه در چند ماه گذشته با امیر تتلو در شب یلدا آشنا شده است. 

امیر تتلو روز ۱ بهمن ۱۴۰۰ آهنگ جدید خود بنام «انتظار» را منتشر کرد که در قسمت رپ این موزیک چند بار به نام سحر و شهرت او اشاره می‌کند.

ماجرای امیر تتلو با سحر قریشی زمانی داغ شد که تتلو در یوتیوب خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوب حاج خانم دنبال شود. به‌تازگی هم ویدیویی از سحر قریشی در یک ویلای خصوصی منتشر شده که شبیه به ویلای محل سکونت تتلو در کشور ترکیه است.

سحر قریشی

برخی از دوستان نزدیک تتلو، موضوع را جدی عنوان کردند و عده‌ای حتی خبر مهاجرت قریشی به ترکیه را هم مطرح کردند که بصورت رسمی تایید نشده است.

در آبان ماه سال ۹۶ خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد با این حال انتشار فیلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عکس های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر کذب نبوده و این دو باهم رابطه دارند که البته به ازدواج ختم نشد.

محمدحسین فرح‌بخش کارگردان فیلم‌های سینمایی در ایران که با یحر قریشی چندین کار سینمایی مطرح کار کرده در گفت‌وگویی پیرامون این موضوع گفت:" سحر قریشی دو سه ماه قبل به من گفته بود که می خواهد ازدواج کند و من گفتم این کار را انجام ندهد اما این اعتقاد و سلیقه شخصی ست و به خودش مربوط است. تا جایی که می دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته و مهاجرتی در کار نیست. او کشورش را دوست دارد و به ایران بر خواهد گشت اما اینکه آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد الله اعلم! به او پیغام دادم کشور ، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند."

شایعات حاکی از آن است که سحر قریشی قصد ازدواج با امیر تتلو(مقصودلو) دارد و اگر این اتفاق رخ دهد و قریشی نیتی برای عدم بازگشت به ایران نداشته باشد پس‌ باید اینطور برداشت کنیم که سحر قریشی با تتلو به ایران برمی‌گردند.

گفتنی است سحر قریشی این روزها مشغول بازی در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی است که از پلتفرم فیلیمو در حال پخش است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان