//
کدخبر: ۳۴۲۴۶۵ //
فرشته حسینی | نوید محمدزاده

چهره سیاه و کبود فرشته حسینی + عکس

تصویری ناراحت کننده از صورت فرشته حسینی !!!

چهره سیاه و کبود فرشته حسینی + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشته حسینی بازیگر معروف چند سال است که در عرصه سینما و تئاتر مشغول فعالیت است. فرشته حسینی با نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است. فرشته حسینی از بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون ایران است و با وجود سن کم و تجربه محدود محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

فرشته حسینی

عکسی دیده نشده از فرشته حسینی بازیگر مطرح افغان در فضای مجازی با چهره ای سیاه و کبود در حال گریه کردن مربوط به فیلمی با عنوان رفتن محصول مشترک ایران و افغانستان در فضای مجازی پخش شد.

در سانس دوم خانه جشنواره در برج میلاد اثر جدید کارگردان «ویلایی‌ها» به نمایش درآمد که به موضوع مقاومت زنان در کنار مردان در جنگ می‌پردازد.

صحنه‌های انفجار و جنگی مهیب این فیلم نقش پررنگی در پرداخت‌های بصری ایفا می‌کرد اما داستان الکن و یک خطی آن باعث شده بود که به جز این لحظات فیلم قصه جذابی را برای مخاطبان روایت نکند.

فرشته حسینی

دسته دختران داستان رساندن مهمات به رزمندگان در خرمشهر است تا مانع سقوط این شهر شوند.

فرشته حسینی یکی از بازیگران این فیلم بود که به همراه همسرش نوید محمدزاده در خانه جشنواره فجر حاضر شده بودند. لباس نامتعارف نوید محمدزاده که سوژه عکاسان شده بود از حاشیه‌های روز پنجم جشنواره بود.

فرشته حسینی که متولد ایران است اصالتی افغانستانی دارد. وی در نشست خبری این فیلم درباره اینکه به عنوان یک دختر افغانستانی در فیلمی با موضوع دفاع از ایران و جنگ تحمیلی حضور پیدا کرده، گفت: من بین افغانستان و ایران تفاوتی به لحاظ حسی قائل نیستم و باید بگویم که من ایران را بسیار دوست دارم. فکر می‌کنم همه می‌توانند درک کنند که وقتی جایی بزرگ می‌شوی متعلق به همان‌جا خواهی بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان