//
کدخبر: ۳۴۱۹۹۰ //
سحر قریشی | تتلو | امیر تتلو

اولین واکنش تتلو به خبر ارتباط با سحر قریشی/ علاقه ما به هم قلبی بوده!

تتلو به حواشی اخیر در مورد ازدواج با سحر قریشی واکنش نشان داد!!!

اولین واکنش تتلو به خبر ارتباط با سحر قریشی/ علاقه ما به هم قلبی بوده!
به گزارش فرتاک نیوز،

️تتلو در کانال تلگرامی نوشت: یه صحبتا و تیترایی میبینم که هِی نوشتین وضیعت کاری خانم سحر قریشی چی میشه حالا؟ چی میخواستین بشه؟ ازدواج مگه جُرمه؟ اگرم فکر می‌کنید من قراره اجازه ندم باید بدونید که به نظر من ایشون میتونه به فعالیت‌هاش ادامه بده و من هیچ مشکلی با حرفه و هدفشون ندارم! منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه و تو کارها لباس‌ها و فاصله‌ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه و نوع صحبت با ایشون تو کارها و جلسه ها و مصاحبه ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه!"

سحر قریشی | تتلو | امیر تتلو

میخوام بدونید که فکر نکنید ایشون به خاطر کشف حجاب یا فرار از ایران منوانتخاب کردن! نخیر علاقه مابه هم قلبی بوده و واقعی نه به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی!به همین منظور من سعی میکنم بااینکه بازیگر خوبی هستن و مسلما به‌درد ویدئوهای من میخورن، اماتو ویدئوها و کارام از ایشون استفاده نکنم که مشکلی برای کارشون توایران پیش نیاد! پس بیخودمسائل رو با هم قاطی نکنیدوبا ساختن حاشیه و سوال های بیخود حرف تو دهن فلان مسئول نذارین!

سحر قریشی | تتلو

سحر قریشی در صحبت های اخیرش گفت کشورم رو فراموش نمیکنم برای ازدواج به ترکیه رفتم برمیگردم.

سحر قریشی بازیگر مطرح ایرانی که این روزها خبر مهاجرتش به ترکیه و ازدواج با تتلو بسیار داغ شده در صحبت های اخیرش علت رفتن خود را مطرح کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان