//
کدخبر: ۳۴۱۶۳۷ //
پدرسالار | سریال پدرسالار

بازیگران سریال خاطره انگیز پدرسالار در گذر زمان / سرنوشت آن ها چه شد + تصاویر

سریال پدر سالار با گذشت نزدیک به 3 دهه یکی از مجموعه های خاطره انگیز تلویزیونی است که در ادامه بازیگران آن را در گذر زمان مشاهده می کنید.

بازیگران سریال خاطره انگیز پدرسالار در گذر زمان / سرنوشت آن ها چه شد + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

سریال پدرسالار به کارگردانی زنده یاد اکبر خواجویی یکی از خاطره انگیزترین مجموعه های تلویزیونی است که در فهرست سریال های ماندگار قرار دارد.

این سریال خانوادگی که برای اولین بار در سال 1372 به روی آنتن رفت با استقبال فراوانی مواجه شده و بینندگان بسیاری به پای تماشای آن می نشستند بارها از شبکه های مختلف تلویزیونی بازپخش شد.

تغییر چهره هنرمندان سریال پدر سالار بعد از 28 سال 

محمدعلی کشاورز بازیگر نقش اسدالله خان، در سال 1309 متولد شد. این بازیگر پیشکسوت در فیلم و سریال های ماندگاری نقش آفرینی کرد که سریال پدرسالار و نقش اسدالله خان یکی از آثار مشهور او بود.

محمدعلی کشاورز 25 خرداد 1399 در 90 سالگی درگذشت.

محمدعلی کشاورز
زنده یاد محمدعلی کشاورز

حمیده خیرآبادی یکی از هنرمندان مطرح کشورمان متولد 1303 بود که فعالیت هنری خود را از 16 سالگی آغاز نمود. این بانوی هنرمند در سریال پدرسالار نقش مادر خانواده و همسر اسدالله خان را ایفا می کرد. حمیده خیر آبادی که از او به عنوان مادر سینمای ایران یاد می شود 31 فروردین 1389 در 85 سالگی درگذشت.

حمیده خیرآبادی
زنده یاد حمیده خیرآبادی

اکرم محمدی عروس بزرگ پدر سالار متولد 6 مرداد 1337 در تهران است. او با سریال پدر سالار و نقش زهره( همسر جلال و دختر مولود) به شهرت رسید. 

اکرم محمدی
اکرم محمدی 

محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون متولد 1331 است. او در سریال پدر سالار با ایفای نقش جلال پسر اسدلله خان به محبوبیت بیشتری رسید.

محمود پاک نیت
محمود پاک نیت

خسرو شجاع زاده بازیگر نقش جمال پسر بزرگ اسدالله خان و همسر زهرا، 1 خرداد 1324 متولد و در 71 سالگی در سال 1395 چشم از جهان فروبست.

خسرو شجاع زاده
زنده یاد خسرو شجاع زاده

کتایون ریاحی عروس مهربان و خوب اسدلله خان بود. این بانوی هنرمند 10 دی 1341 متولد شده و با نقش زهرا در سریال پدر سالار بیشتر شناخته شده و از آن پس در آثار ماندگاری نقش آفرینی کرد.

کتایون ریاحی
کتایون ریاحی

کمند امیرسلیمانی بازیگر متولد 16 خرداد 1352 است که در سریال پدرسالار نقش آذر عروس کوچک خانواده را ایفا نمود. او با این نقش به شهرت بسیاری دست یافت. 

کمند امیرسلیمانی
کمند امیرسلیمانی 

ناصر هاشمی ایفاگر کاراکتر ناصر پسر کوچک اسدالله خان و همسر آذر متولد 22 فروردین 1335 است. این بازیگر که با ازدواج خود در سریال باعث مشکلات بسیاری در خانواده اسدالله شد 66 ساله است.

ناصر هاشمی
ناصر هاشمی

جمیله شیخی بانوی هنرمند و پیشکسوت کشورمان که در سریال پدرسالار نقش خواهر خانوم اسدالله خان و مادر زهره را ایفا می کرد 9 اردیبهشت 1309 متولد شد و سال 1380 در 71 سالگی درگذشت.

جمیله شیخی
زنده یاد جمیله شیخی

سیامک اطلسی برادر اسدالله خان و پدر آذر متولد 4 تیر 1315 بود که در سال 1400 بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

سیامک اطلسی
زنده یاد سیامک اطلسی

آزیتا لاچینی ایفاگر نقش معصومه مادر آذر 26 آذر 1317 متولد شده است. او پیش از سریال پدر سالار در آثار بسیاری نقش آفرینی کرده و یکی از چهره های شناخته شده در عرصه بازیگری بود.

آزیتا لاچینی
آزیتا لاچینی

فرحناز منافی ظاهر ایفاگر نقش مهری دختر بزرگ اسدالله خان، 1 خرداد 1339 به دنیا آمده است. او همسر سابق حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون بود.

فرحناز منافی ظاهر
فرحناز منافی

پرستو گلستانی متولد 11 خرداد 1349 است که در سریال پدرسالار، نقش زری دختر کوچک خانواده را ایفا می کرد. این بانوی هنرمند در سالهای اخیر کم‌کار شده است.

پرستو گلستانی
پرستو گلستانی 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۶۳۷ //
ارسال نظر
 
  • غریبه

    به غیر از خانم محمدی همشون پیر شدن

  • محسنی

    کتایون ریاحی متولد ۱۳۴۰ است.

  • ناشناس

    این قافله عمر عجب به سرعت میگذرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان