//
کدخبر: ۳۴۰۹۶۳ //
محمدرضا شریفی نیا | شهره لرستانی

سکانسی متفاوت از اخراجی های ۲ با بازی محمدرضا شریفی نیا و شهره لرستانی

سکانسی متفاوت از اخراجی های 2 با بازی محمدرضا شریفی نیا و شهره لرستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲» ساخته مسعود ده نمکی در سال ۱۳۷۸ بود که به دلیل چاشنی کمدی که در فیلم جنگی قرار داد، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. سکانس حذف شده فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲» که شهره لرستانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد را ببینید.

سکانس حذف شده فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲» که شهره لرستانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد را ببینید.

بیوگرافی شهره لرستانی:

شهره لرستانی ( متولد ۳۱ خردادماه ۱۳۴۵ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان اهل ایران است. پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. شهره لرستانی در سال 1364 پس از دیپلم وارد دانشگاه هنر شد. او فارغ التحصیل رشته فیلمنامه نویسی در مقطع فوق لیسانس است.

شهره لرستانی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ با بازیگری در تئاتر شروع کرده است و در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به سینما راه یافت و در سال 1365 با سریال اغر بخیر اولین بار وارد تلویزیون شد و با سریال آپارتمان شناخته شد.

شهره لرستانی درباره کودکی اش می گوید:علاقه به بازی و نوشتن از کودکی در خون من بود. گروه تئاتر مدرسه همیشه دست من بود، از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم و در همان دوران قصه هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم.

شهره لرستانی

دلیل ازدواج نکردن شهره لرستانی از زبان خودش:

در این سالها چند مورد جدی برای ازدواج داشتم ولی به هر کدامیک از آنها فکر کردم و شرایط خودم را سنجیدم، دیدم تمایلی به این کار ندارم زیرا کار من طوری است که درصورتی که طرف مقابل با خودم همکار نباشد نمی تواند شرایط را بدرستی درک کند.

در کنار این درصورتی که هر دو طرف هم هنرمند باشند دیگر نمی توانند قواعد جاری و ساری را انجام دهند و آن زندگی دیگر ارزش ندارد. افت و خیزهای کاری امکان دارد منجر به چیزهایی شود که برای زندگی خوب نیست. به همین علت در این سالها هرچه فکر کردم، دیدم نه از بین همکارانم می توانم انتخابی داشته باشم و نه از بین اشخاص معمولی و به همین علت به شکل خودخواسته ترجیح دادم مجرد بمانم.

هرچند چند سال است که مستقل زندگی می کنم ولی با خانواده ام در یک ساختمان هستیم، چون نمی توانیم از حال هم غافل باشیم علتش این است که ما لریم و به ایلی بودن عادت داریم

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان