//
کدخبر: ۳۳۹۹۳۳ //
الناز شاکردوست

تفریح لاکچری الناز شاکردوست!+ تصاویر

تفریح لاکچری الناز شاکردوست!+ تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 است. الناز شاکردوست در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. الناز شاکردوست فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. الناز شاکردوست همچنین فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان است. به تازگی عکسی از الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شده است .

الناز شاکردوست

عکس های الناز شاکردوست  که روز گذشته در اینستاگرامش منتشر کرد.

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست، بازیگر ایرانی

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. 

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.

الناز شاکردوست

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان