//
کدخبر: ۳۳۹۰۶۸ //
بهاره رهنما

بهاره رهنما دوباره ازدواج کرد / سومین همسر بهاره خانم را ببینید + عکس لورفته

تصویری از بهاره رهنما که باعث ایجاد حواشی زیادی برای او شد.

بهاره رهنما دوباره ازدواج کرد / سومین همسر بهاره خانم را ببینید + عکس لورفته
به گزارش فرتاک نیوز،

بهاره رهنما عکسی از خودش در کیش منتشر کرده است که در آن حلقه اش را از دستش در آورده و این باعث شده که شایعه جدایی او از همسرش را قوت بخشیده است. بهاره رهنما بعد ار بازگشت از سفر اخیرش به ترکیه هیچ عکس مشترکی با همسر جدیدش در صفحه مجازی به اشتراک نگذاشته است. بسیاری از کاربران فضای مجازی این حواشی و شایعه را ایجاد کردند که بهاره هنما از همسرش جدا شده است.بهاره رهنما ویدئویی از خود به اشتراک گذاشته و در آن راجع به حواشی این چند وقت زندگی اش صحبت کرده است بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسنده بوده است. بهاره رهنما یک فرزند دختر به نام پریا دارد. بهاره رهنما از سال 1371فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرده است.

6f7634ef-001b-404d-8e13-1262454d4242

بیوگرافی کامل بهاره رهنما:

بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم اکشن – افعی – به سینما‌ آمد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره رهنما

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما یکی از بازیگران زن ایرانی است که در ۱۰ آذر سال ۱۳۵۲ در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شده.

بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بود و دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌‌باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.

ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۰۶۸ //
ارسال نظر
 
  • طاها

    خدا قوت خانم بازیگر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان