//
کدخبر: ۳۳۸۲۷۲ //
شاهرخ استخری | سپیده بزمی پور | همسر شاهرخ استخری

تبلیغ ماساژ تایلندی با حوله حمام توسط همسر شاهرخ استخری / سپیده جان اینجا رو با بلژیک اشتباه گرفتی !!! + ویدئو

تصویر و ویدئویی عجیب که سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری با کاربران در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

تبلیغ ماساژ تایلندی با حوله حمام توسط همسر شاهرخ استخری / سپیده جان اینجا رو با بلژیک اشتباه گرفتی !!! + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

همسر شاهرخ استخری مترجمی زبان انگلیسی خوانده است. لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک نیز از دیگر تحصیلات همسر شاهرخ استخری است. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به انتشار استوری و پست های مختلف از اعضای خانواده اش علاقه زیادی دارد. در یک استوری سپیده بزمی پور از عاشقانه های دخترش و شاهرخ استخری گفته است. 

سپیده

این مرکز لوکس بهترین خدمات رو در تهران ارائه میده و قطعا هزینه بالا و خیلی خوبی هم برای معرفی به خانم بزمی پور پرداخت کرده. 

البته که تو سه چهار سال اخیر دیگه حتی مردم عادی هم تو اینستاگرام سعی بر بلاگر شدن یا اینفلوئنسر شدن دارن حالا شما فکر کن همسر بازیگری معروف و جذاب هم باشی، خودتم خوشگل باشی و خوش اندام، دو تا دختر شیرین زبون هم داشته باشی دیگه چی میخوای؟ همه چیز مهیاست تا هم درآمد بالا داشته باشی و هم ریخت و پاش و زندگی مرفهتو تو چشم همه کنی!

همسر شاهرخ استخری در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که همسر شاهرخ استخری یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند. در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون است که در سال 90 با هم ازدواج کردند

دختران+سپیده+بزمی+پور+و+شاهرخ+استخری

پناه استخری اولین فرزند سپیده و شاهرخ در مرداد سال 1392 یعنی دو سال بعد از ازدواج شان به دنیا آمد و همچنین دختر دوم سپیده و شاهرخ با نام نبات استخری در آبان ماه سال 1397 به دنیا آمده است. سپیده بزمی پور، این تصویر را از نبات و شاهرخ استخری در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان