//
کدخبر: ۳۳۷۳۵۲ //
یاسمینا باهر | عروس داریوش ارجمند

استایل بارداری عروس زیبا و معروف داریوش ارجمند! + عکس لو رفته

عکسی از دوران بارداری یاسمینا باهر عروس خاندان ارجمند که در اینستاگرام او منتشر شده است.

استایل بارداری عروس زیبا و معروف داریوش ارجمند! + عکس لو رفته
به گزارش فرتاک نیوز،

یاسمینا باهر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 16 اسفندماه 1368 در تهران متولد شد و بازیگری را از دوران مدرسه با تئاتر آغاز کرد و به تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی پرداخت و از دانشگاه سوره فارغ التحصیل شد.

یاسمینا باهر متولد و بزرگ شده تهران است و یک خواهر دارد که هردو متولد یک روز هستند.

او همسر امیریل ارجمند و عروس خاندان ارجمند است.

استایل بارداری عروس زیبا و معروف داریوش ارجمند!

61dac47ed0adf

 یاسمینا باهر (‌متولد ۱۶ اسفند ۱۳۶۸‎) دانش آموخته رشته سینما در دانشگاه سوره است.

او بعد از مدتی فعالیت در تئاتر و همچنین بازی در تئاتر “دو طفلان مسلم” جذب کارهای تصویری شد و تله فیلم “این سکوت شاعرانه نیست” نخستین کار تصویری که در آن بازی کرد. فیلم “بدون اجازه” اولین تجربه سینمایی یاسمینا باهر است. او با امیریل ارجمند ازدواج کرده است.

گفتگو با یاسمینا باهر و همسرش امیر یل ارجمند

امیر یل ارجمند و یاسمینا باهر: عاقلانه عاشق شدیم

اگر بگویند زندگی این زوج را در یک جمله توصیف کنید می‌توان به دو کلمه اکتفا کرد؛ «عاشقانه و عاقلانه» چون به همان میزان که این زوج عاشق هم هستند، نسبت به یکدیگر عاقلانه رفتار می‌کنند. امیر یل ارجمند و یاسمینا باهر که هر دو از بازیگران سینما و تلویزیون به شمار می‌روند، اسفند 93 پای سفره عقد نشستند و زندگی مشترک‌شان را شروع کردند. در طول این دوران تلاش‌شان بر این بوده که زندگی به دور از حاشیه‌ای داشته باشند و موضوع ازدواج‌شان را رسانه‌ای نکنند.

یاسمینا و امیر یل در عین تفاوت‌هایی که با یکدیگر دارند، به هم شبیه هستند. بزرگ‌ترین شباهت‌شان هم در این است که می‌خواهند دور از جنجال و کلیشه‌های رایج تنها به زندگی مشترک‌شان زیر یک سقف فکر کنند.

یاسمینا باهر

یک ازدواج عاشقانه در خلوت

امیر یل ارجمند: در مورد این سوال که چرا ازدواج ما در سکوت خبری انجام شد و شامل جار و جنجال‌های مرسوم ازدواج‌های هنری نشد باید بگویم که من و یاسمینا هر دو بیشتر از هر موضوع دیگری به شروع زندگی مشترک‌مان در آرامش فکر می‌کردیم و اینکه مسائل حاشیه‌ای از هر جهت سایه‌ای روی زندگی ما نیندازد.

از طرفی فوت عمویم «انوشیروان ارجمند» هم مزید بر علت شد که ترجیح دهیم روی این موضوع مانور چندانی نداشته باشیم. این اتفاق ناگوار در شرایطی رخ داد که ما تمام برنامه‌ریزی‌های مربوط به برگزاری مراسم ازدواج‌مان را انجام داده بودیم به همین خاطر لغو آن سختی‌های خاص خودش را به دنبال داشت، در نهایت تصمیم بزرگان و خواست ما این بود که این مراسم کمی به تاخیر بیفتد ولی پیش از سال 94 برگزار شود به همین خاطر ما تمایلی نداشتیم که با رسانه‌ای کردن این موضوع پیرامون ازدواج‌مان هیاهو ایجاد کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۳۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان