//
کدخبر: ۳۳۷۳۵۱ //
نگین معتضدی

عاشقانه های دو نفره نگین معتضدی و همسرش !!! + عکس

عاشقانه های نگین معتضدی و همسرش !!!

عاشقانه های دو نفره نگین معتضدی و همسرش !!! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

نگین معتضدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان است. نگین معتضدی 3 مهر 1364 در تهران متولد شد. مادر نگین معتضدی معلم بوده و سال ها به عنوان آموزگار کلاس دوم ابتدایی مشغول خدمت در آموزش و پرورش بوده است. نگین معتضدی 20 آذرماه 99 با انتشار عکسی خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد.

نگین+معتضدی

نگین معتضدی (زادهٔ ۳ مهر ۱۳۶۴) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. نگین معتضدی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال‌های گذر از رنج‌ها، تکیه بر باد و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و همچنین اپیزود چهارگاه سریال روزهای بهتر ایفای نقش داشت. طلا معتضدی خواهر وی در عرصهٔ نویسندگی فعالیت دارد و در برخی قسمت‌های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته‌است. 

ازدواج نگین معتضدی

نگین معتضدی متاهل است و در سال 95 ازدواج کرده است. اسم همسر او جواد خیرخواه می باشد.

بخشی از مصاحبه ی نگین معتضدی

جراحی زیبایی نکرده ام و نمی کنم

وی درباره از دست دادن تعداد زیادی نقش بخاطر فرم بینی اش صحبت کرد و گفت هیچوقت حاضر نیست آن را عمل جراحی کند.

نگین معتضدی

از چه زمانی وارد وادی هنر شدید؟

نگین معتضدی: از زمانی که یادم می‌آید طلا بود و کتاب. او زودتر از من وارد کار شد. هیچ‌وقت او و کتاب از هم جدا نبودند. همیشه در اتاقش در حال کتاب خواندن بود. قطعا حضور یک آدم کتابخوان در خانواده به‌شدت تاثیرگذار است؛ به خصوص روی خواهر کوچکترش. به نظرم خواهر بزرگتر یک‌جورهایی الگو است. شاید اگر طلا می‌رفت سمت مهندسی، من هم به آن سمت می‌رفتم. تاثیری که طلا در زندگی من داشته خیلی مهم است. من حتی تئاتر را هم با طلا شناختم و حتی نخستین تئاتر زندگی‌ام را با طلا رفتم. زمانی که طلا به رشته تئاتر رفت من می‌خواستم دامپزشکی بخوانم چون به حیوانات علاقه زیادی دارم. اما وقتی با او سر کارهایش رفتم، دیدم به آن محیط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسیری که او رفته بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان