//
کدخبر: ۳۳۷۳۲۱ //
ریحانه پارسا

شغل جدید و شرم آور ریحانه پارسا در ترکیه / یکی جلوی این بچه رو بگیره + تصاویر شرم آور

شغل جدید ریحانه پارسا در ترکیه لو رفت + تصاویر

شغل جدید و شرم آور ریحانه پارسا در ترکیه / یکی جلوی این بچه رو بگیره + تصاویر شرم آور
به گزارش فرتاک نیوز،

ریحانه پارسا در ترکیه با مشکل مالی مواجه شده و برای اینکه بتواند درآمد بدست آورد یک روش عجیب را انتخاب کرده است.

ریحانه پارساریحانه پارسا

ریحانه پارسا چهره ای که با سریال پدر معرفی شد و خیلی زود در سینما پله های ترقی را طی کرد و به جایی رسید که برای یک ساعت حضور در یک برنامه اینترنتی ۱۰۰ میلیون می گرفت. ریحانه اما ظرفیت این شهرت را نداشت و خیلی زود از عرش به فرش رسید.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا ۲۳ ساله بعد از حضور در چند فیلم سینمایی به یکباره در تصمیم عجیب از ایران مهاجرت کرد و ساکن ترکیه شد. ریحانه ابتدا عنوان کرد که قصد دارد در مسیر گلشیفته فراهانی گام بردارد و همچون او به یک بازیگر بین المللی تبدیل شود اما داستان برای ریحانه چوری دیگر رقم خورد و خانم پارسا اسیر فساد شد.

ریحانه در ترکیه خیلی زود گرفتار آدم هایی شد که قصد سو استفاده از او را داشتند و اتفاقاً موفق هم شدند او در دام قماربازان ساکن ترکیه افتاد و ملعبه دست آن ها شد و این جماعت ریحانه را همچون عروسک خیمه شب بازی بازی می دادند و وقتی دیدند که دیگر ریحانه خیلی برایشان سود و منفعت ندارد و از طرفی جایگاه خود را هم در ترکیه در خطر دیدند ریحانه را به کل رها کردند.

حالا ریحانه دیگر نه کسی را در اطرافش می دید و نه هیچ درآمد ثابتی داشت و تنها داشته ریحانه در این زمان بدنش بود البته یک پیج اینستاگرام با چند صد هزار دنبال کننده، پس ریحانه سعی کرد تا با انتشار تصاویر زشت و منشوری به تعداد فالوورهایش اضافه کند و از طریق تبلیغات اینستاگرامی کسب درآمد کند اما کدام شرکت و برند ایرانی حاضر بود برای تبلیغ به سراغ یک چهره فاسد برود که دیگر در ایران هم خیلی خریدار ندارد؟ پس ریحانه پارسا در این مسیر هم خیلی توفیقی نداشت و هر روز فقیر تر میشد کار به جایی رسید که ریحانه در اینستاگرام خود اعتراف کرد که به علت مشکلات مالی مجبور شده گوشی تلفن و لپ تاب خود را هم بفروشد.

ریحانه پارسا

ریحانه حالا کمی وضعش بهتر شده و گویا توانسته اقامت ترکیه را هم دریافت کند و خودش امیدوار است بتواند در فیلم سریال هایی ترکی هم حضور پیدا کند. برای تحقق این رویا هم باز دچار اشتباه شد و مسیر غلطی را انتخاب کرد. او برای اینکه بتواند وارد سینما ترکیه شود به سراغ یک بازیگر مسن و دست چندم ترکیه رفته و گویا با او وارد رابطه هم شده تا از این طریق بتواند فیلم سریال بازی کند.

اما زندگی خرج دارد و ریحانه پارسا هم این موضوع را به خوبی می داند. پس ریحانه تصمیم گرفت دوباره به سراغ بدن و البته اینستاگرام برود. اینبار خانم پارسا با یک ترفند تازه تصمیم گرفت تا با فروش عکس ها و تابلوهای نیمه برهنه از خود درآمد کسب کند برای این کار هم یک صفحه در اینستاگرام ساخته و در صفحه شخصی اش هم تبلیغ می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۳۲۱ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    ریحانه بپا شصت پات تو چشمت نره

  • ناشناس

    لعنت بر شیطان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان