//
کدخبر: ۳۳۷۳۱۳ //
مهدی قائدی | ستاره معصومی | همسر مهدی قائدی

ویدئوی شرم آور دیگری از همسر مهدی قائدی / مهدی خان حواست به زنت هست ؟!! + ویدئو خجالت آور

ویدئوی شرم آور دیگری از همسر مهدی قائدی !!!

ویدئوی شرم آور دیگری از همسر مهدی قائدی / مهدی خان حواست به زنت هست ؟!! + ویدئو خجالت آور
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است. مهدی قائدی با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است . مهدی قائدی 9 دی ماه 1398 در 21 سالگی با خانم ستاره معصومی دختر 28 ساله با فاصله سنی هفت سال ازدواج کرد تا بخشی از حاشیه هایش کم شود . ستاره معصومی متولد 10 بهمن است.گفته می شود همسر مهدی قائدی 7 سال از او بزرگتر و متولد 1370 است.مهدی قائدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند.

مهدی قائدی | ستاره معصومی | همسر مهدی قائدی

دوران فعالیت ورزشی مهدی قائدی

قائدی از ۱۰ سالگی فوتبال را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع نمود و توانست در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه وارد شود او در اولین فصل بازی خود موفق شد ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را هم در همان سال به دست آورد.

مهدی قائدی پس از پیروزی و گرفتن لقب یک پدیده با استقلال به توافق رسید و رهسپار تیم پر طرفدار اسقلال گردید. استقلال 17 تیر 1396 قائدی را به دست آورد و با قرارداد 5 ساله وی را به وارد بازی کرد و این بازیکن 19 ساله نخستین تجربه بازی در لیگ برتر را به دست آورد.

او به سرعت پیش هواداران استقلال به محبوبیت رسید و به وی لقب باشوی کوچک را دادند. در ابتدا به او زیاد اعتماد نکردند و حاشیه های گوناگون باعث شد او از تیم دور شود ولی با حضور استراماچونی نقش دیگری از مهدی قائدی پیدا شد و توانست درخشش بیظیری از خویش به نمایش بگذارد.

عملکرد باشگاهی مهدی قائدی

ایران جوان

قائدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در اولین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال به دست بیاورد.

استقلال تهران

قائدی در نخستین بازی خود برای استقلال در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ پس ‌از درخشش او در لیگ یک، استقلال برای جذب او دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

قائدی در بازی برابر سپاهان در ۱۵ آذر ۱۳۹۶

او اولین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ در برابر استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

۲۰۱۸–۲۰۱۹

او در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نخستین گل خود برای استقلال را به نتیجه رساند.

۲۰۱۹–۲۰۲۰

او در این فصل شماره ۱۰ را بر تن کرد. او در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ خود را زد.

تیم ملی

قائدی سال ۲۰۱۷ تحت مدیریت امیر حسین پیروانی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی دعوت شد. قایدی بعد از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران در برابر کاستاریکا، نخستین بازی خود را در مقابل زامبیا به میدان رفت و در این مسابقه ۱۸ دقیقه بازی کرد. وی همیطور برای چند دقیقه در مقابل پرتغال بازی کرد؛ ولی مصدوم  شد و از بازی خارج شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۳۱۳ //
ارسال نظر
 
  • رضا

    تازه به دوران رسیده

  • هموطن

    خداهدایتشون کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان