//
کدخبر: ۳۳۶۰۷۶ //

ریحانه پارسا پورن استار می شود + جزئیات باورنکردنی و عکس

جنجال جدید و شرم آور ریحانه پارسا

ریحانه پارسا پورن استار می شود + جزئیات باورنکردنی و عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

ریحانه پارسا یکی از چهره های پر حاشیه ایرانی در یکی دو سال گذشته بود. دختر 23 ساله ای که به یکباره مسیر زندگیش تغییر کرد و بالا و پایین های خیلی زیادی رو تو این مدت تجربه کرد. ریحانه پارسا که با حضور در سریال پدر خیلی خوش درخشید و با ایفای نقش در چند فیلم سینمایی همه رو به ظهور یک استعداد تازه در سینمای ایران امیدوار کرد با مهاجرتش همه رو متعجب کرد.

دختر دهه هفتادی سینمای ایران که به نوعی دختر اول سینما هم بود و سیل پیشنهادات کاری به سمتش روانه شده بود در یک تصمیم انتحاری از ایران رفت و کارهایی که بعد از مهاجرت انجام داد از رفتنش هم انتحاری تر بود طوری که برای همه مسجل شد که ریحانه پارسا دیگه جایی در سینما و تلویزیون ایران نداره. 

تو این مدت اوضاع و احوال ریحانه اصلا خوب نبود اون تو ترکیه مدام فاز عوض کرد یک روز قمارباز شد و با پویان مختاری همکاری کرد یه روز دیگه سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست خواننده شد. این ها همه و همه ریحانه را هر چه بیشتر در منجلاب فساد فرو برد و کار را به جای رساند که حتی زمزمه هایی از خودکشی ریحانه پارسا هم شنیده شد. در نهایت کارش به جایی رسید که چند وقت پیش پستی رو منتشر کرد و گفت که همه پولاش تموم شده و کارش به فروش لپ تاپ و گوشی موبایلش رسیده.

ریحانه پارسا

خلاصه که یه جورایی عادت کرده بودیم وقتی که وارد پیج ریحانه میشیم با یه دختری رو به رو هستیم که تو زندگیش خیلی غم داره و تو یه بلاتکلیفی مطلق به سر میبره دختری که حتی خنده هاش هم رنگ غم و اندوه داره. اما ریحانه پارسا امروز پیجش رو با یه پست جدید به روز کرد و برعکس همیشه که فاز پست هاش منفی و ناامید کننده بود این بار خیلی خوشحال بود. او با انتشار عکس زیر به هواداراش خبر داد که بالاخره بعد از 2 سال تونست اقامت دائم ترکیه رو بگیره و دیگه با خیال راحت میتونه فعالیت های بازیگریشُ شروع کنه. اون از همه هواداراش که تو این مدت سخت مثل یه خانواده کنارش بودند و براش انرژی مثبت فرستادن تشکر کرد. 

ریحانه پارسافارغ از اینکه تصمیمات ریحانه تا الان درست بوده یا نه براش خوشحالم که بالاخره تو یه مسیری قرار گرفته حالا باید منتظر فعالیت های بعدی خانم پارسا باشیم و ببینیم که چه برنامه ای برای آینده داره و قراره تو چه فیلم هایی بازی کنه اصلا آیا پیشنهاد کاری داره یا نه؟ آیا دوباره میتونه به روزهای اوجش تو ایران برگرده؟ 

ریحانه پارسا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۰۷۶ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    پرسپولیس قهرمان میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان