//
کدخبر: ۳۳۵۶۸۷ //

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد

ثبت‌نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ که از روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه آغاز شده، امروز جمعه ۳ دی ماه پایان می‌پذیرد.


امروز آخرین مهلت ثبت‌نام انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد
به گزارش فرتاک نیوز،

 متقاضیان انتقال و مهمانی باید برای ثبت‌نام به سامانه "منادا " به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را کامل کنند.

با اعلام دکتر مهران صلواتی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه "منادا " قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه خاطرنشان کرد: برای اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویان متقاضی نقل و انتقال، سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه منادا، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند.

فرآیند ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که از روز ۱۵ آذر تا ۳۰ آذر ماه اعلام شده بود، تا امروز تمدید شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان