//
کدخبر: ۳۳۵۴۱۷ //
باران کوثری

بیماری پوستی وحشتناک باران کوثری + عکس (+۱۸)

عکسی از باران کوثری لورفته است که نشان می دهد او از بیماری پوستی ناشناخته ای رنج می برد که درادامه عکس های او را می بینید.

بیماری پوستی وحشتناک باران کوثری + عکس (+18)
به گزارش فرتاک نیوز،

باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده است. باران کوثری دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است ، باران کوثری دانشجوی انصرافی رشته جامعه شناسی است . پدر باران کوثری جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال است و مادرش رخشان بی اعتماد کارگردان معروف سینما است. باران کوثری مجرد است و ازدواج نکرده است.

باران کوثری در «بی همه چیز» با گریم کاملا متفاوت بازی می‌کند و او در نقش رونمایی به گونه ای ظاهر شده است که انگار نوعی بیماری پوستی دارد و این مسئله موجب تعجب و توجه علاقه مندان به بازیگری این بازیگر شده است که درادامه عکس های او را می بینید. 

باران کوثری

همزمان با آغاز اکران این فیلم از گریم باران کوثری در فیلم «بی همه چیز» در نقش «نوری» رونمایی شد. «بی همه چیز» به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است.

باران کوثری

طراحی گریم این فیلم توسط محمود دهقانی انجام شده که گریمور آثاری مانند «سد معبر» و «قصر شیرین» بوده است.

باران کوثری

شروع حرفه ای باران کوثری

باران کوثری فارغ التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره‌ است و بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به بازی در فیلم‌های مادرش اختصاص دارد.

باران کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر نشان داده‌است. باران کوثری بازیگر توانای سینمای ایران، در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در اصفهان یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه سینمای ایران بود.

در سال ۱۳۸۵ باران کوثری ابتدا با بازی در مجموعه صاحبدلان نقش‌آفرینی کرد و در بهمن ماه همان سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد.

باران کوثری در سال 1386 در جشنواره بین‌المللی آسیا پاسیفیک برای فیلم خون بازی یکی از کاندیداهای بهترین بازیگری بود.

باران کوثری در ملکه گدایان

عکسی که از گریم باران کوثری در سریال «ملکه گدایان» منتشر شده است.

ملکه گدایان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

باران کوثری از بازیگران اصلی این سریال است که به گفته منتقدان توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

باران کوثری

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان