//
کدخبر: ۳۳۵۳۸۰ //
شاهرخ استخری | سپیده بزمی پور | همسر شاهرخ استخری

یلدا پارتی شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور / عکس لو رفته خانوادگی

تصویری از یلدای خانواده استخری را در ادامه مشاهده میکنید.

یلدا پارتی شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور / عکس لو رفته خانوادگی
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهرخ استخری که دو دختر زیبا و با نمک دارد سعی می کند با نمایش برخی از لحظات شیرینی که با فرزندانش می گذرد هواداران و دنبال کنندگان صفحه شخصی اش را شاد کند. دختر کوچک تر شاهرخ استخری محبوبیت زیادی دارد. شاهرخ استخری در ۱۴ مهر ماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهر شاهرخ استخری که یکسال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد. 

سپیده بزمی پور

 

شاهرخ استخری | سپیده بزمی پور | همسر شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

ازدواج شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان