//
کدخبر: ۳۳۵۲۷۷ //

اعلام شرایط ثبت‌نام تبدیل وضعیت ایثارگران و مشمولان استخدامی معلمی+ لینک ثبت‌نام

زمان و نحوه ثبت نام مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگران سری پنجم مشمولان قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی،خرید خدمات آموزش و تمام جاماندگان سری‌های قبلی اعلام شد.

اعلام شرایط ثبت‌نام تبدیل وضعیت ایثارگران و مشمولان استخدامی معلمی+ لینک ثبت‌نام
به گزارش فرتاک نیوز،

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://cfu.ac.ir/ و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی https://cfu.ac.ir/moavenateamoozesh است.

مهارت آموزان برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت آموزی خود و شروع ثبت نام غیرحضوری از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه تا ۱۲ شب پنجشنبه دوم دی ماه فرصت دارند به سامانه ثبت نام مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان به نشانی ttc.cfu.ac.ir مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان پس از مراجعه به آدرس فوق در زمان مقرر، از طریق قسمت «ثبت نام و ورود دوره‌های مهارت آموزی» و با استفاده از «کد رهگیری» و «کد ملی» وارد سامانه شوند و در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز محل آموزش خود را که یکی از پردیس‌ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور می‌باشد مشاهده کنند.

الف – ثبت نام غیرحضوری

مهارت آموز باید قبل از ورود به فرایند ثبت نام، مدارک ذیل را آماده کند:

اسکن کلیه صفحات شناسنامه

اسکن پشت و روی کارت ملی

اسکن عکس پرسنلی

اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران)

اسکن گواهینامه یا دانشنامه مدرک تحصیلی مورد تأیید استان سهمیه خدمتی

اسکن گواهی قبولی در آزمون داخلی برای مشمولین نهضت سوادآموزی

اسکن معرفی نامه استان سهمیه خدمتی (این معرفی نامه بدون کد رهگیری، مهر و امضا فاقد اعتبار است)

اسکن رسید پرداخت اینترنتی شهریه پودمان اول

ب- نحوه پرداخت اینترنتی شهریه دوره مهارت آموزی

مهارت آموزان باید بعد از اطلاع از محل آموزش خود و قبل از بارگذاری مدارک ثبت نام، با مراجعه به آدرس https://hadaf.cfu.ac.ir وارد «سامانه هدف» شده و از طریق «لینک پرداخت» نسبت به واریز مبلغ ۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال (معادل هفتصدو پنجاه هزار تومان) اقدام و تصویر رسید آن را در طی مراحل ثبت نام بارگذاری کنند.

تذکر ۱: مهارت آموز موظف است با اطلاع از محل آموزش خود، وارد سامانه پرداخت شهریه شود تا مبلغ شهریه را به حساب پردیس محل آموزش واریز کند.

تذکر۲: توصیه می‌شود مهارت آموزان برای جلوگیری از مشکلات سیستمی درپرداخت شهریه، از مرورگر فایرفاکس استفاده کنند. شماره‌های ۰۲۱۸۷۷۵۱۷۵۶ و ۰۲۱۸۷۷۵۱۴۲۷ مربوط به پاسخگویی در زمینه مشکلات فنی پرداخت شهریه است.

تذکر۳: مهارت آموزان می‌بایست برای پرداخت شهریه در سامانه هدف، «کد رهگیری را به همراه عدد ۱۴۰۰» به عنوان «نام کاربری» و «کد ملی» به عنوان «رمز» وارد کند (مثال برای کد رهگیری ۸۶۵۴۸۶۶ نام کاربری ۱۴۰۰۸۶۵۴۸۶۶ و رمز عبور ۱۵۵۰۴۶۵۷۱۵ که کد ملی شخص است).

تذکر ۴: مهارت آموز موظف است تا قبل از شروع پودمان دوم، مبلغ باقی مانده شهریه کل دوره مهارت آموزی را در همین سامانه واریز و کد پیگیری آن را تا پایان دوره مهارت آموزی خود حفظ نموده و به محل آموزش خود تحویل دهد (شهریه کل دوره مهارت آموزی ۱۵،۳۳۳،۷۰۳ ریال است و شهریه پودمان اول: ۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال و شهریه پودمان دوم: ۷،۸۳۳،۷۰۳ ریال است). مسئولیت عدم پرداخت کامل شهریه تا پایان دوره، بر عهده مهارت آموز است.

ج- نحوه مشخص شدن محل آموزش مهارت آموز و ارتباط با محل آموزش تا انتهای دوره مهارت آموزی

مهارت آموزان برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت آموزی خود و شروع ثبت نام غیرحضوری از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه تا ۱۲ شب پنجشنبه ۲ دی ماه فرصت دارند به سامانه ثبت نام مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان به نشانی ttc.cfu.ac.ir مراجعه کنند.

مهارت آموزان باید پس از مراجعه به آدرس فوق، در قسمت «ثبت نام و ورود دوره‌های مهارت آموزی» با استفاده از «کد رهگیری» و «کد ملی» خود وارد سامانه شوند و در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز محل آموزش خود را که یکی از پردیس‌ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور است مشاهده کنند و فرایند بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود را تا انتها ادامه دهند.

مهارت آموزان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری، می‌بایست به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود (به عنوان مثال مهارت آموزان استان آذربایجان شرقی به سایت «دانشگاه فرهنگیان مدیریت امور پردیس‌های استان آذربایجان شرقی») مراجعه و اطلاعیه‌ها و برنامه‌های مربوط به دوره مهارت آموزی را از طریق این سایت دریافت کنند. همچنین شماره تلفن و آدرس محل آموزش مهارت آموزان در این سایت برای پاسخگویی حضوری و یا تلفنی مشخص شده است.

تذکر ۵: توصیه می‌شود مهارت آموزان به هیچ وجه، رمز عبور خود را تا پایان دوره، تغییر ندهند تا دچار مسائلی مانند فراموشی رمز و یا سایر مشکلات سیستمی نشوند.

تذکر ۶: مهارت آموزان باید در صورت بروز مشکل در هر یک از مراحل ثبت نام (با استفاده از شماره تلفن‌های مندرج در سایت پردیس یا مرکز محل آموزش) به مسئول ذیربط مراجعه کنند.

تذکر۷: با توجه به برگزاری غیرحضوری دوره‌های مهارت آموزی، هرگونه جابه جایی محل آموزش در این دوره ها، مطلقا ممنوع می‌باشد و به چنین تقاضا‌هایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

د- ثبت نام حضوری

ثبت نام حضوری افراد بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور پردیس‌های استانِ محل آموزشِ مهارت آموزان در طول پودمان اول انجام خواهد شد.

تذکر۸: ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه

اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

اصل و کپی کارت ملی

اصل و کپی گواهینامه یا دانشنامه مدرک تحصیلی مورد تأیید استان سهمیه خدمتی

اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران)

اصل و کپی گواهی قبولی در آزمون داخلی برای مشمولین نهضت سواد آموزی

اصل معرفی نامه استان سهمیه خدمتی (این معرفی نامه بدون کد رهگیری، مهر و امضا فاقد اعتبار است)

۲ قطعه عکس پرسنلی

تذکر ۹: عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس‌های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می‌شود.

شروع و نحوه برگزاری دوره مهارت آموزی:

دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان است که پودمان نخست آن از روز چهارشنبه یکم دی ماه آغاز می‌شود. مهارت آموزان باید پس از ثبت نام به سایت استان محل آموزش خود مراجعه و متنظر اطلاعیه‌ها و برنامه‌های استان و پردیس محل آموزش خود باشند. پودمان اول این دوره مهارت آموزی، به دلیل شرایط حال حاضر کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار می‌شود.

بدین منظور علاوه بر برگزاری تعدادی کلاس آنلاین (براساس برنامه اعلام شده از استان محل آموزش)، بسته‌های یادگیری (به صورت ارائه فیلم یا کتب آموزشی) در آدرس ftp://file.cfu.ac.ir (فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر) در نظر گرفته شده است که از روز چهارشنبه مورخ یکم دی ماه نیز در دسترس و قابل استفاده است.

تذکر۱۰: پاسخگویی به مشکلات مهارت آموزان پس از ورود به سامانه و مشخص شدن محل آموزش، برعهده استان محل برگزاری دوره است، بنابراین اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.

تذکر۱۱: به مهارت آموزان محترم توصیه می‌شود تا پایان دوره، مرتبا اطلاعیه‌های پورتال اصلی دانشگاه فرهنگیان و اطلاعیه‌های پردیس و مرکز محل آموزش خود را پیگیری کنند. بدیهی است دانشگاه فرهنگیان اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی، اعم از سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

تذکر ۱۲: مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد این اطلاعیه و اطلاعیه‌های بعدی مندرج در پرتال دانشگاه فرهنگیان، بر عهده مهارت آموزان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۲۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان