//
کدخبر: ۳۳۵۱۷۶ //
فرشته حسینی | لباس خواب فرشته حسینی

فرشته حسینی تصویری از لباس خواب خود را منتشر کرد + عکس شرم آور (+۱۸)

فرشته حسینی تصویری شرم آور از لباس خواب خود منتشر کرد

فرشته حسینی تصویری از لباس خواب خود را منتشر کرد + عکس شرم آور (+18)
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشته حسینی که از نو عروسان سینمای ایران محسوب می شود که اخیراً با انتشار عکس نامتعارفی از لباس آرزوهایش همه را شوکه کرد عجیب اینکه نوید محمد زاده در این خصوص سکوت کرده است.

لباس خواب فرشته حسینی

فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده است. اتفاقات افغانستان فرشته حسینی را بسیار متاثر کرده است، به طوری که فرشته حسینی و نوید محمدزاده در اینستاگرام خود به وقایع افغانستان می‌پردازند. به تازگی فرشته حسینی به افغانستان سفر کرده است. فرشته حسینی اخیرا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که همه را شوکه کرد.

به تازگی تصویری از یک لباس نه چندان معقول منتشر شد و فرشته حسینی پیام عجیبی را به خیاط این لباس ارسال کرد. این لباس کاملا نامتعارف بوده و دیدن آن مخاطبان بسیاری را متعجب کرده است.

فرشته حسینی

فرشته حسینی با انتشار این عکس از طراح لباسش تشکر کرد و نوشت این لباس همون لباسی بود که تو رویا هام میدیدم و طراح هم در جواب نوشت: باعث افتخار من بود که شما در بهترین لحظه زندگی خود از مجموعه دست ساز من استفاده کردید.

پخش تصویر این لباس و گفته ها در فضای مجازی با تمسخر و نظرات ناجور کاربران همراه بود.

چکیده ای از بیوگرافی فرشته حسینی 

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان‌ تبار اهل ایران است.

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین پایین و حدود 9 تا 12 سالگی با تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال 95 به سینما آمد این فیلم برایش موفقیت های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

فرشته حسینی

وضعیت تاهل فرشته حسینی

از سال 99 شایعاتی مبنی بر رابطه فرشته حسینی و نوید محمدزاده به گوش می رسید و در فروردین 1400 فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه ، تولد نوید محمدزاده  را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید! سپس در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند و فرشته حسینی عکسی از سفره عقدشان و نوید محمدزاده هم عکسی از دستانشان منتشر کرد.

دفاع فرشته حسینی از کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی:

فرشته حسینی در برابر سوال شیطنت آمیز مجری تلویزیون طلوع که از او درباره تجربه‌اش از تحقیر شدن در ایران پرسید، گفت: "شاید باورتان نشود در زمانی که در فیلم سینمایی کار می‌کردم هموطنان افغانستانی مرا به دلیل اینکه یک دختر هستم تحقیر می‌کردند، اما از زمانی که در ایران فعالیت هنری دارم یک روز هم تحقیر نشدم. کارگردان‌ها و بازیگران ایرانی مرا تشویق می‌کردند."

فرشته حسینی

گلایه‌های حسینی از نگاه‌های نژادپرستانه 

اگرچه فرشته حسینی در برنامه زنده تلویزیونی ، در دفاع از هنرمندان و سینماگران ایرانی برآمد، اما همواره از نگاه‌های تبعیض آمیزی که در جامعه نسبت به پناهجویان افغان وجود دارد، گلایه داشته است.

چندی پیش این بازیگر، دل‌نوشته‌ای را در فضای مجازی منتشر ساخت که متن آن به این شرح بود:

"متولد ایرانم، از پدر و مادری افغانستانی. چی باعث می‌شود کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره مند باشم؟ کی تصمیم می‌گیرد که اجازه داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش رو به من ندهد؟ چی باعث می‌شود وقتی می‌خواهید کسی رو مسخره کنید بگویید مثل افغانیا می‌ماند؟ چی توی من وجود دارد که آنقدر شما رو آزار می‌دهد؟"

در بخش دیگری از این دل‌نوشته آمده بود: "این مرزها قرار نیست که تعیین بکند که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون این که ارتباطی برقرار شده باشد. قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشود."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۱۷۶ //
ارسال نظر
 
  • صادق

    بی حجابی و بی عفتی در جامعه موج می زند ه یچ کس امر به معروف و نهی از منکر ندارد م تاسفانه مردم و دولت از دین برگشتند امام حسین ع و یاران باوفایش جان شریفشان را بخ اطر این امر مهم تقدیم اسلام کردند اما سک وت هر کسی خیانت به خدا و اسلام هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان