//
کدخبر: ۳۳۵۱۲۹ //

اعلام زمان ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد

متقاضیان جا مانده از ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد، می‌توانند از 3 تا 6 بهمن‌ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اعلام زمان ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد
به گزارش فرتاک نیوز،

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند، اطلاعات ثبت‌نامی که در زمان مقرر  یعنی از 16 تا 27 آذر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، را از روز یکشنبه 3 تا 6 بهمن ماه به منظور بر روی سایت این سازمان مشاهده و در صورت نیاز ویرایش کنند.

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

براساس این گزارش، همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی فوق بتوانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان