//
کدخبر: ۳۳۳۲۸۷ //
نگار جواهریان

استایل شیک و لاکچری نگار جواهریان + عکس

تصویری دیده نشده از استایل شیک نگار جواهریان را در ادامه مشاهده می کنید

استایل شیک و لاکچری نگار جواهریان + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

نگار جواهریان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران است. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است. نگار جواهریان یک دختر به نام نوردخت دارد. نگار جواهریان به تازگی در سریال خاتون ایفای نقش کرده است.عکس جدید نگار جواهریان بازیگر سریال خاتون با استایل متفاوت را مشاهده کنید

نگار جواهریان

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شد.

این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است.

حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود.

پدر نگار جواهریان ۲۷ مهرماه سال ۹۶ بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

نگار جواهریان

ازدواج نگار جواهریان بازیگر سریال خاتون

نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر کشورمان است که سال ۹۵ ازدواجش را با رامبد جوان جشن گرفت.

این بانوی هنرمند همسر سوم رامبد جوان است و جشن عروسی آنها در یونان و با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد.

شایعه جدایی نگار جواهریان بازیگر سریال خاتون و رامبد جوان

ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان هم به مانند بسیاری از هنرمندان بی حاشیه نبود و شایعات پیرامون زندگی مشترک این زوج شکل گرفت و خبر از جدایی آنها میداد اما با انتشار عکسی دو نفره از این زوج این جریان خاتمه یافت.

رامبد جوان همسر نگار جواهریان در یک برنامه درخصوص صحبت کردن درباره حریم خصوصی زندگی اش گفت:

نگار جواهریان | رامبد جوان

دوست ندارم درباره زندگی خصوصی ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم، اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی میکردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است. زندگی خصوصی من زندگی خصوصی من است و هر اتفاقی که در زندگی من افتاده به خود من و آدم هایی که در زندگی ام هستند ربط دارد و لاغیر.

فرزند نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان

اسفندماه سال ۹۸ بود که نگار جواهریان با حضور در یک مراسم و در حین صحبت به ماجرای باردار بودنش اشاره کرد و این خبر چند روز بعد توسط رامبد جوان تایید شد و آخرین روزهای تیرماه سال ۹۸ بود که سپند امیرسلیمانی خبر از تولد دختر این زوج هنرمند داد و بعد از آن رامبد جوان با انتشار پستی از پدر شدنش نوشت.

سفر پرحاشیه نگار جواهریان بازیگر سریال خاتون برای تولد فرزندش

رامبد جوان بعد از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ماه ۹۸ اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی را تا تولد دخترشان در کنار همسرش باشد و مدتی بعد ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا مطرح شد.

بسیاری از مردم در ابتدا گمان میکردند که این زوج برای اکران فیلم قانون مورفی راهی کانادا شده اند اما انتشار عکسی از آنها در کانادا و حاشیه ساز شدن رامبد جوان اعلام کرد که هدف آنها از حضور در کانادا تنها اکران قانون مورفی نیست و مشخص شد که بچه نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا متولد میشود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان